Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Voorstellen en een grote vraag..

Hier kun je je voorstellen aan de vaste bezoekers.
Plaats reactie
vwliefhebberr

Voorstellen en een grote vraag..

Bericht door vwliefhebberr »

Ik ben Koen en ik zit met een groot vraagteken, hoop hier een mooie oplossing te kunnen vinden. Ik probeer het kort en bondig uit te leggen.

Ik ben erg gechameerd van de transporter bussen, nu heb ik een eigen bedrijf dus kan een btw bus kopen. Echter willen we er ook mee op vakantie, dat betekend dat ik aan max 3 zitplaatsen voorin de bus te kort heb, we zijn met zn 4e.

Dan kom je al snel uit bij een dubble cabine, en dan loop ik meteen tegen een probleem aan dat mijn laadruimte te klein wordt voor mijn werk. Ik kan maximaal een L2h1 kwijt ivm werk en parkeren.

Dus ik dacht, hoe mooi zou het zijn als ik een dubbele cabine heb, waarvan ik het tussenschot kan verplaatsen tot achter de bestuurders stoel en de extra bank uitneembaar kan maken? Dan heb ik genoeg laadruimte voor mijn werk, en zodra we er mee weg willen zet ik het tussen schot weer terug naar achter en plaats ik de extra bank er weer in. Nu is dit misschien te makkelijk gedacht maar kan hier nergens info over vinden of dit mag en of het uberhoupt wel een handig/goed idee is..

Ik kan me voorstellen dat meer mensen hier tegen aan zijn gelopen.

Het liefst koop ik een bus met 4 zit plaatsen maar die lijkt niet te bestaan😪
Multivan Generation
Contacteer:

Re: Voorstellen en een grote vraag..

Bericht door Multivan Generation »

Wat jij wil mag helaas niet.
4 persoons bussen zijn er wel, zelfs tot 9 persoons.
En dan kun je wel wat je wilt. Alleen heb je dan wel geel kenteken.

Welkom op weetjewel.

Groeten Peter
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...
Plaats reactie