Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Vragen ivm nbouwen CV en elektrische ramen kit met foto's

Ben je bezig met een leuk of ingrijpend project aan je bus. Plaats deze dan hier
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Jurgen VH
Berichten: 945
Lid geworden op: 02 feb 2011, 23:43

Vragen ivm nbouwen CV en elektrische ramen kit met foto's

Bericht door Jurgen VH »

Tis weeral heel lang geleden dat ik de CV en elektrische ramen kit gekocht heb van Pascal, en zoals ik goed kan onthouden :oops: Als het een beetje goed komt dat iedereen me gerust laat en het weer een beetje mee zit kan ik ze hopelijk donderdag plaatsen :)

Zijn er tips of dingen waardat ik moet opletten bij het plaatsen van de kit, de kit is origineel VW ?

Verbeter me als ik het fout heb, bedrading vanaf de zekeringkast naar bestuurderskant vanaf daar doorkoppeling naar portierskant doorkoppeling naar schuifdeur en achterklep. Bedrading van portiers naar bijrijderskant is onder dashboard, bedrading naar schuifdeur en klep langs de vloer of langs de bovenstijl ?

Op welke hoogte staat het schuifdeurcontact want hier moet ik denk ik een stukje uitslijpen in de B-stijl en de schuifdeur ?

Heeft het belang bij het inbouwen van de elektrische ramen of de ramen open of dicht staan ?

Alle tips zijn welkom natuurlijk :knipoog

Alvast bedankt !

Heb de kit wat in mekaar gepuzzeld en zit nu nog met kabels waardat ik voor de moment niet weet waar deze in moeten, mss dat het zich vanzelf wel uitwijst maar als ik alles uit mekaar heb en weet het dan nog niet zit ik met de gebakken peren :knipoog

Afbeeldingik weet niet of dit zwarte stekkertje hier wel moet maar is het enige dat erin paste en ik veronderstel dat het ne massakabel is ?
Afbeelding 2 stekkers aan passagierskant ?
Afbeelding 2 stekkers aan bestuurderskant ?
Afbeelding groen bruin rood stekkertje bestuurderskant ?

Afbeelding 2 rode stekkers, ik veronderstel voor in de zekeringkast te pluggen ?
Afbeelding groen stekkertje ?
Afbeelding 2 bruin ?
Afbeelding rode draad zonder stekker na zekering ?
Afbeelding Foto bestuurderskant
Gebruikersavatar
jacobsentertainment476
Berichten: 803
Lid geworden op: 12 jan 2007, 20:48
Locatie: Rutenbrock Duitsland Auto: T5 multivan Highline, Touareg 4,2tdi, golf4 1,9tdi
Contacteer:

Re: Vragen ivm nbouwen CV en elektrische ramen kit met foto'

Bericht door jacobsentertainment476 »

Nou wil het toeval dat ik mijn comfort module project net weer online heb staan op mijn website.
olaf-jacobs.nl en dan ff navigeren naar tweede t4 en dan bij comfort module ff kijken, hier vindt je ook schema's en dergelijke.

Veel plezier met inbouwen.
Jacobsentertainment476
Moet het goed gebeuren ? Doe het dan zelf!
En mijn vw passat, T4 en T5 info vindt je hier op www.olaf-jacobs.nl
Mijn nieuwe hobby nirotuning.nl
Afbeelding
Plaats reactie