Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

volkswagen t4 silfrarado 1ste update

Ben je bezig met een leuk of ingrijpend project aan je bus. Plaats deze dan hier
Plaats reactie
silfrarado
Berichten: 18
Lid geworden op: 19 apr 2012, 23:12
Locatie: Amsterdam noord

volkswagen t4 silfrarado 1ste update

Bericht door silfrarado »

uh
hallo allemaal ik ben begonnen met het opknappen van mijn busje er moet heel wat werk verzet worden veel roest bij de achterdeuren en er is een gewaagt :nuts besluit genomen over de kleur ik weet nu hoe ik foto's kan plaatsen handig hoor kinderen er moet veel ge airbrush worden aan mijn bus ik ben er nog niet zo goed in maar ik hoop het steeds meer in mijn :yes vingers te krijgen dus oefenen en kijken of het werk mooier wordt met de tijd en kijken of mijn campertje er van opknapt moet lukken ik zal jullie op de hoogte houden en als jullie me :zwaai spotten moet lukken een blauwe bus die steeds een beetje groener wordt :ie

de bumber is bijna klaar nog even de hond aaien en dan in de blankelak
in tijd dat de voorbumber uithaard dat duurt een paar dagen maar meteen aan de achterbumper begonnen .


de oude bumper gedemonteert en de steun punten eruit gehaald deze zatten echt goed vast gekit en de nieuwe bumper zaten namelijk geen punten om de bumper te bevestigen vrijdag vrijgemaakt om de bumper op de bus te monteren heb je wel een dag voor nodig want ook de zijskirt moest ik gelijk monteren zodat alles goed aansluit wielkasten roest vrij gemaakt en in de epoxy gezet passen en meten boren en nog eens passen en toen alles vast klemmen en en vast lijmen met epoxy

ik ben zelf wel tevreden over het resataat deze set heb gekocht op marktplaats voor 150 euries vond ik zelf niet duur er zitten nu wel spleten tussen de koplampen en de gril maar ik wil er nog zwo lampen in maar ik weet niet presies welken als jullie tips hebben hoor ik het graag, ik nodig heb ook de moterkap sluit niet hellemaal aan maar dit los ik wel op maar goed hij is weer een stukje groener maar ga nu even eten ik zie de botten al :zwaai
Laatst gewijzigd door silfrarado op 11 nov 2012, 20:51, 3 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
annoyingthing
Berichten: 366
Lid geworden op: 17 jan 2007, 09:19
Locatie: Voorne-Putten ZH

Re: volkswagen t4 silfrarado

Bericht door annoyingthing »

1 ding is zeker...opvallen zul je! :yes
Niet helemaal mijn koleurtje maar ieder zijn of haar ding natuurlijk....veel succes met je project. :toppie
Our Swinging Silver Free Style

Protected by the Wife and Bearlock
Gebruikersavatar
Gretschi
Berichten: 1392
Lid geworden op: 12 jan 2007, 20:27
Locatie: Westfriesland omg.Hoorn

Re: volkswagen t4 silfrarado

Bericht door Gretschi »

Lekkere kleur groen, heb deze kleur ook overwogen,

groetjes
Gebruikersavatar
bartt4
Berichten: 3254
Lid geworden op: 13 mar 2007, 00:16
Locatie: Stiens

Re: volkswagen t4 silfrarado

Bericht door bartt4 »

Groennnnnnnnn is het helemaal Doet me gelijk denken aan weleer
RUBBEREXPRESS
Gebruikersavatar
Peter 887
Berichten: 2455
Lid geworden op: 12 jan 2007, 20:58
Locatie: Westfriesland Tel.nr. 0631671329

Re: volkswagen t4 silfrarado 1ste update

Bericht door Peter 887 »

en hoever ben je nu met je project ?
T4 2.8 VR6 LWB
Het leven is een feest,maar je moet zelf de slingers ophangen.

El groeto uit Sjikago
Plaats reactie