Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

mijn t4 begin project(white pearl)

Ben je bezig met een leuk of ingrijpend project aan je bus. Plaats deze dan hier
Plaats reactie
h kuiper
Berichten: 81
Lid geworden op: 18 feb 2007, 13:21
Locatie: winschoten

mijn t4 begin project(white pearl)

Bericht door h kuiper »

Hallo weetjewellers hierbij een foto van mijn t4 1900 td 9 persoons.

Na een tijdje van zoeken is het deze geworden,ik wilde persee een witte t4 ,, waaom een witte vroegen sommige mensen in mijn omgeving aan mij,,mijn andwoord daarop was,dat past goed bij de naam white pearl en dan hoef ik niet de bus te spuiten hihihi :gekte :gekte :gekte .
Het is een t4 van bouwjaar 97 en is een 9 persoons uitvoering en ja volledig op geel kenteken.
De eerste problemen zijn al veranderd en dat is een revisie dynamo,,en storing in de tellergedeelte.
Aanstaande woensdag naar de plaatselijke bandenboer voor 4 nieuwe bandjes ,,er zitten namelijk winterbanden onder.
Vandaag de achterklep gepoetst en ja,,,hij wil wel weer glimmen ,,dus ik reuze blij :gekte :gekte :gekte :gekte dus morgen verder poetsen mits het weer mee zit natuurlijk.
Het is verders een kaal busje op de velgjes en de sidebars na.
Wat wil ik veranderen aan de bus,,das veel te veel om het in korte tijd te doen.

witte knipper lichten er in,,,,rood zwarte achterlichten erin,,spoilers op de raamwissers,,,dakspoiler achterop,,,,de ramen donker alles achter de b styl
weetjewel stickers er op,,,wat roest plekjes bij de wielrandjes weg halen,,,,busje isoleren en dreunplaat,,hefdakje voor kamper tarief en wat er bij komt om in aanmerking te komen daarvoor, maar dan wel zoveel mogelijk zitplaatsen proberen te behouden,,multivan bekledingplaten ,multivan dakhemeltje,,,nieuwe antenne,,zonneklep boven de voorraam,,en een middenkonsole.
en en nieuwe voorbumpertje.
Bijlagen
043.JPG
047.JPG
appie oet winschoten
nr 310
Gebruikersavatar
marcel 415
Berichten: 1222
Lid geworden op: 12 jan 2007, 21:28
Locatie: grunniggerlaand

Re: mijn t4 begin project(white pearl)

Bericht door marcel 415 »

leuke bus appie. :toppie
Groetjes Marcel 415

Afbeelding
Gebruikersavatar
Erwin L
Berichten: 382
Lid geworden op: 11 okt 2010, 20:15
Locatie: Assendelft

Re: mijn t4 begin project(white pearl)

Bericht door Erwin L »

Is die voorbumper niet meer goed dan ? (ik zoek al tijden naar een witte bumperset)
T5 1,9 Tdi 2004
h kuiper
Berichten: 81
Lid geworden op: 18 feb 2007, 13:21
Locatie: winschoten

Re: mijn t4 begin project(white pearl)

Bericht door h kuiper »

Voorbumper. Zit een klein scheurtje in,,
En bij reparatie. Zou het dan toch moeten worden overgespoten
Daarom ik in de toekomst een sportief bumpertje wil
Mvg Appie
appie oet winschoten
nr 310
Plaats reactie