Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Opfrisser MET foto's en T4 4ever stickers

Ben je bezig met een leuk of ingrijpend project aan je bus. Plaats deze dan hier
Plaats reactie
Gebruikersavatar
kurt&oxana
Berichten: 547
Lid geworden op: 28 dec 2009, 22:03
Locatie: Zelzate (Oost-vlaanderen)

Re: Opfrisser

Bericht door kurt&oxana »

graag gedaan :zwaai
T4 Multivan 2.5 TDI
Gebruikersavatar
Jurgen VH
Berichten: 945
Lid geworden op: 02 feb 2011, 23:43

Re: Opfrisser

Bericht door Jurgen VH »

Via Kurt & Oxana een voorproefje van hoe het er ongeveer uit zal zien :knipoog
Afbeelding
Afbeelding

:yes Ik vind het :toppie :adhd
Gebruikersavatar
Gretschi
Berichten: 1395
Lid geworden op: 12 jan 2007, 20:27
Locatie: Westfriesland omg.Hoorn

Re: Opfrisser

Bericht door Gretschi »

Jurgen ik ging ook voor Kawasaki groen(fluorescerend) maar het werd een 'andere' kleur 'groen', ben benieuwd naar het eindresultaat,

groetjes
Gebruikersavatar
kurt&oxana
Berichten: 547
Lid geworden op: 28 dec 2009, 22:03
Locatie: Zelzate (Oost-vlaanderen)

Re: Opfrisser

Bericht door kurt&oxana »

komt volledig goed , ben benieuwd naar het resultaat :yes
T4 Multivan 2.5 TDI
Gebruikersavatar
Oviivo
Berichten: 2365
Lid geworden op: 15 aug 2012, 14:43

Re: Opfrisser

Bericht door Oviivo »

Jurgen VH schreef:Via Kurt & Oxana een voorproefje van hoe het er ongeveer uit zal zien :knipoog

:yes Ik vind het :toppie :adhd

Wow, mooi! :yes
VW T5 California Black Edition TDI > Individual Project topic
als ebay het niet heeft, vergeet het dan maar
jaccomega
Berichten: 288
Lid geworden op: 22 jul 2011, 14:06
Locatie: Krabbendijke zuidwest

Re: Opfrisser

Bericht door jaccomega »

ik vind het prachtig!
Gebruikersavatar
Jurgen VH
Berichten: 945
Lid geworden op: 02 feb 2011, 23:43

Re: Opfrisser

Bericht door Jurgen VH »

Nog effe wachten allemaal, hopelijk ziet het er minstens zo goed uit bij mij :zwaai
Gebruikersavatar
Jurgen VH
Berichten: 945
Lid geworden op: 02 feb 2011, 23:43

Re: Opfrisser

Bericht door Jurgen VH »

Gretschi schreef:Jurgen ik ging ook voor Kawasaki groen(fluorescerend) maar het werd een 'andere' kleur 'groen', ben benieuwd naar het eindresultaat,

groetjes
Reed jij niet rond met oranje of heb ik dit verkeerd Gretschi ?
Gebruikersavatar
marcel 415
Berichten: 1222
Lid geworden op: 12 jan 2007, 21:28
Locatie: grunniggerlaand

Re: Opfrisser

Bericht door marcel 415 »

als die van jouw ongeveer netzon kleur krygt dan :nuts :yes leuk kleurtje wel staat de bus ook wel. :toppie
Groetjes Marcel 415

Afbeelding
Gebruikersavatar
Gretschi
Berichten: 1395
Lid geworden op: 12 jan 2007, 20:27
Locatie: Westfriesland omg.Hoorn

Re: Opfrisser

Bericht door Gretschi »

idd Jurgen, kreeg een dik boek met allemaal kleurstalen dan zie je groen en geel, door de bomen het bos niet meer zien en toen kreeg ik en folder met Audi kleurtjes met duidelijke voorbeelden en toen was ik om. Was wel schrikken toen ik 'm van de spuiter terug kreeg. Met het opbouwen van de auto begon ik er aan te wennen, nu ben ik blij dat ie zo geworden is, in deze kleur kom ik niet gauw iemand tegen en dat was de bedoeling, anders wordt het zo grijs op de weg.
Gek genoeg word ik niet of nauwelijks gespot en ik rij toch kris, kras door het land,

groetjes
Gebruikersavatar
Jurgen VH
Berichten: 945
Lid geworden op: 02 feb 2011, 23:43

Re: Opfrisser

Bericht door Jurgen VH »

Gretschi schreef:idd Jurgen, kreeg een dik boek met allemaal kleurstalen dan zie je groen en geel, door de bomen het bos niet meer zien en toen kreeg ik en folder met Audi kleurtjes met duidelijke voorbeelden en toen was ik om. Was wel schrikken toen ik 'm van de spuiter terug kreeg. Met het opbouwen van de auto begon ik er aan te wennen, nu ben ik blij dat ie zo geworden is, in deze kleur kom ik niet gauw iemand tegen en dat was de bedoeling, anders wordt het zo grijs op de weg.
Gek genoeg word ik niet of nauwelijks gespot en ik rij toch kris, kras door het land,

groetjes
Vandaar ook mijn kleurkeuze Gretschi het is allemaal hetzelfde en ik wou iets anders :knipoog vroeger zou ik voor blauw gegaan zijn maar de laatste jaren ist eerder groen, het kawa groen vond ik net iets te fel en mijn eerste keuze was focus RS groen maar dit is zo'n speciale kleur dat het dan weer net iets te duur uitkomt. Ik wou het wel allemaal terug strak en net hebben maar ook nog betaalbaar en toen viel mijn oog op het nieuwe groen van de vw scirocco (toevallig opgekomen omdat iemand van het werk zo 1tje verkocht) en het is een vw kleur :jumpklap

:zwaai
Gebruikersavatar
Jurgen VH
Berichten: 945
Lid geworden op: 02 feb 2011, 23:43

Re: Opfrisser

Bericht door Jurgen VH »

Ok ben al wat voorbereiding aan het doen ivm de CV en ramen kit dus heb nog 4 vragen en die kan je hier terug vinden viewtopic.php?f=2&t=38252" onclick="window.open(this.href);return false; alle hulp is welkom :zwaai
Gebruikersavatar
Jurgen VH
Berichten: 945
Lid geworden op: 02 feb 2011, 23:43

Re: Opfrisser

Bericht door Jurgen VH »

Na wat rommelen met de CV en ramenkit bedrading (voorbereidingswerkje) Heb ik al de gaten in de deurpanelen gemaakt (wat trouwens niet moeilijk is want dit staat met puntjes al aangeduid aan de binnenzijde) voor de elektrische raam en spiegelbediening en de units er al ingestoken + de panelen wat opgekuist deze zijn nu al wat properder :knipoog
Vandaag gaan we de manuele lichtregeling die we nagezonden gekregen hebben in de lichtblokken steken en al is kijken hoe het moet :knipoog
Gebruikersavatar
Jurgen VH
Berichten: 945
Lid geworden op: 02 feb 2011, 23:43

Re: Opfrisser

Bericht door Jurgen VH »

Speciaal voor Kurt, fotooooooooooooossssssssssssss :knipoog

Ingebouwde raam/spiegel bediening, nu nog aansluiten en inbouwen
Afbeelding

Achterraam voorzien van folie, rechterhoek onderhoek wou niet echt mee :muur dus hier komt dus een T4 stikker over :bifun of indien het echt blijft storen zal ik deze laten voorzien van nieuwe folie :knipoog
Afbeelding

Led achterlichten en koplampunits met DRL de oranje knipperlampjes worden nog veranderd zodat de units geen oranje schijn meer zullen vertonen :knipoog
Afbeelding

Nu ben ik te weten gekomen dat men in B geen tuning mag toepassen op LV (zelfs nog geen versterkertje met boxen aan heb ik zelfs al online gelezen) :bonk Dus zal volgend jaar gewoon zo met alles erop/aan naar de keuring gaan en zien wat ze zeggen, anders heb ik 2 opties.
Optie 1: ombouwen naar standaard koplampen, grill, achterlichten en de dakspoiler tja die zal geplakt zijn dus hoop hier niet al te veel zever mee te hebben :nuts en na de keuring terug ombouwen

Optie 2: ombouwen de standaard grill laten spuiten en nadien standaard laten :gif B apenland remember :nuts

En nu maar ongeduldig wachten op het verlossende telefoontje van de spuiter :adhd
Gebruikersavatar
Multivan Generation
Berichten: 33794
Lid geworden op: 14 jan 2007, 14:41
Locatie: Zeeland (Oost)
Contacteer:

Re: Opfrisser

Bericht door Multivan Generation »

Heb je de 2 dopjes voor de deurpanelen er ook bij?
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...
Plaats reactie