Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Opfrisser MET foto's en T4 4ever stickers

Ben je bezig met een leuk of ingrijpend project aan je bus. Plaats deze dan hier
Plaats reactie
mastercraft
Berichten: 301
Lid geworden op: 22 dec 2012, 14:39

Re: Opfrisser

Bericht door mastercraft »

Dat is een hele frisse kleur.
Die zie je niet vaak rijden dus heerlijk apart.
T4 2.5 TDI 196 Pk
Chervolet avalanche 2002
Bronco 1988
Gebruikersavatar
Multivan Generation
Berichten: 33713
Lid geworden op: 14 jan 2007, 14:41
Locatie: Zeeland (Oost)
Contacteer:

Re: Opfrisser

Bericht door Multivan Generation »

Is mooi geworden Jurgen.
Zeker de achterzijde :toppie
De voorzijde vind ik minder geslaagd door onder andere de P2 grille,
die ik niet mooi vind, en de koplampen die, zo vind ik, niet passen bij een korte neus.

Maar ja, dat is mijn smaak he.. :knipoog

Ik ben benieuwd als alles klaar is, hoe het er uit komt te zien, dus met velgen.
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...
Gebruikersavatar
Jurgen VH
Berichten: 945
Lid geworden op: 02 feb 2011, 23:43

Re: Opfrisser

Bericht door Jurgen VH »

Bedankt voor jullie reacties !

@ MV bedankt voor jouw inzicht en eerlijkheid :toppie gelukkig verschillen smaken anders zagen we telkens dezelfde busje voorbijkomen :bifun :zwaai
Gebruikersavatar
vw_camper
Berichten: 641
Lid geworden op: 24 mei 2008, 13:06

Re: Opfrisser

Bericht door vw_camper »

Ik vind het schitterend! Alleen die velgen zijn niet mijn smaak.....
Kun je VW niet overhalen om deze als T6 op de markt te brengen? :yes
Groeten, Bert
Gebruikersavatar
Jurgen VH
Berichten: 945
Lid geworden op: 02 feb 2011, 23:43

Re: Opfrisser

Bericht door Jurgen VH »

vw_camper schreef:Ik vind het schitterend! Alleen die velgen zijn niet mijn smaak.....
Kun je VW niet overhalen om deze als T6 op de markt te brengen? :yes
Bedoel je de porsche cups die er nog op moeten of de wieldeksels op staal die er nu opstaan ?
Zal een briefje naar VW schrijven:

Geachten VW,

VW_camper had graag in deze stijl een nieuwe T6 op de markt gezien, kunnen jullie .....



:bifun :bifun :bifun

Toch bedankt voor je reactie :zwaai
Gebruikersavatar
kurt&oxana
Berichten: 547
Lid geworden op: 28 dec 2009, 22:03
Locatie: Zelzate (Oost-vlaanderen)

Re: Opfrisser

Bericht door kurt&oxana »

komt dik in orde Jurgen , het kleurtje komt geweldig goed uit :toppie , met de velgen erop zal het af zijn :yes
T4 Multivan 2.5 TDI
Gebruikersavatar
Jurgen VH
Berichten: 945
Lid geworden op: 02 feb 2011, 23:43

Re: Opfrisser

Bericht door Jurgen VH »

kurt&oxana schreef:komt dik in orde Jurgen , het kleurtje komt geweldig goed uit :toppie , met de velgen erop zal het af zijn :yes
De vele minder goede reacties die ik in het begin van mijn gemaakte kleurkeuze gekregen had zijn tot nu toe positief geworden. Ne maat van mijn zei man man wa gade gij toch uitsteken, gisteren avond is hij langs geweest en zijn reactie " echt ferm, heel chique ist geworden ik vind het echt knap" :jumpklap mijne maat doe ombouw van moto's vooral choppers en is al het één en ander gewoon. Ook zijn auto's zijn steeds tip top en worden precies nooit vuil :bifun

Thx Kurt :zwaai
Gebruikersavatar
Oviivo
Berichten: 2365
Lid geworden op: 15 aug 2012, 14:43

Re: Opfrisser

Bericht door Oviivo »

ik vind die kleur erg goed :yes

Op de eerdere foto was ook het dak zwart, waarom heb je dat niet gedaan? Ik vond dat ook erg fraai
VW T5 California Black Edition TDI > Individual Project topic
als ebay het niet heeft, vergeet het dan maar
Gebruikersavatar
Jurgen VH
Berichten: 945
Lid geworden op: 02 feb 2011, 23:43

Re: Opfrisser

Bericht door Jurgen VH »

Oviivo schreef:ik vind die kleur erg goed :yes

Op de eerdere foto was ook het dak zwart, waarom heb je dat niet gedaan? Ik vond dat ook erg fraai
Thx, enne het dak is zwart :bifun maar enkel in het midden dus van zijgoot tot zijgoot en vandaar terug groen :knipoog
:zwaai
Gebruikersavatar
Jurgen VH
Berichten: 945
Lid geworden op: 02 feb 2011, 23:43

Re: Opfrisser

Bericht door Jurgen VH »

Vandaag effe verder gedaan met cabine, afwerking hemel hier heb ik een opening ingesneden voor het opendak ;)
Het reservewiel er terug onder gehangen was ik effe vergeten, gelukkig geen lekke band gehad :knipoog
Rubberbekleding van de oude vloerplaten getrokken zodat de vloer ook wat netter is tot ik meer tijd heb.

Nu weet ik ook terug waarom ik een wand gemaakt had tussen laadruimte en de cabine, wat een lawaai het lijkt wel of ik met een cola blik aan het rondrijden ben :bifun :bifun :nuts

Morgen de bekleding van de A-stijlen terug plaatsen en kabeltjes leggen en als ik dan nog wat tijd over heb de zijpanelen terug in de laadruimte zetten :zwaai
Gebruikersavatar
vw_camper
Berichten: 641
Lid geworden op: 24 mei 2008, 13:06

Re: Opfrisser

Bericht door vw_camper »

Hoi Jurgen,
Ik bedoelde de velgen met veel "spaken", is gewoon niet mijn smaak dus trek het je niet aan.
Je bent heel goed bezig! :yes
Groeten, Bert
Roel van D
Berichten: 69
Lid geworden op: 23 feb 2013, 02:57

Re: Opfrisser

Bericht door Roel van D »

is ook flink onder handen genomen. hoeveel uur werk denk je er al mee kwijt geweest te zijn? vind de voorkant niet mijn smaak, maar die achterlichten zijn echt vet. en dat achterste gedeelte ook mee zwart laten spuiten ziet er ook goed uit. ik heb hier zelf ook aan zitten denken maar niet gedaan.
Gebruikersavatar
Jurgen VH
Berichten: 945
Lid geworden op: 02 feb 2011, 23:43

Re: Opfrisser

Bericht door Jurgen VH »

Roel van D schreef:is ook flink onder handen genomen. hoeveel uur werk denk je er al mee kwijt geweest te zijn? vind de voorkant niet mijn smaak, maar die achterlichten zijn echt vet. en dat achterste gedeelte ook mee zwart laten spuiten ziet er ook goed uit. ik heb hier zelf ook aan zitten denken maar niet gedaan.
Bedankt Roel, hoeveel uren werk ?? Als ik moet schatten +/- 85 u dat ik er zelf aan besteed zal hebben tot nu toe. Dit houd in demonteren, schuren (bijna alles met de hand), monteren en ik moet nog een paar dingen afwerken en plaatsen. Daarbij komt nog dat de spuiter alle onregelmatigheden zelf heeft bijgewerkt en gespoten heeft dus deze uren niet meegerekend, ivm de zwarte (raam) vlakken dit was een tip van de spuiter zelf en deze had dit bij zijn T4 gedaan dus kon ik kijken hoe dit me beviel en ik vind het echt super meevallen :yes er zijn al veel mensen gestopt bij mijn huis die de bus hiervoor hadden gezien en vroegen of ik er ramen in geplaatst had :lach dus dit is dus echt geslaagd als glas look :knipoog

Thx 4 the comment Roel :zwaai
Gebruikersavatar
Jurgen VH
Berichten: 945
Lid geworden op: 02 feb 2011, 23:43

Re: Opfrisser

Bericht door Jurgen VH »

vw_camper schreef:Hoi Jurgen,
Ik bedoelde de velgen met veel "spaken", is gewoon niet mijn smaak dus trek het je niet aan.
Je bent heel goed bezig! :yes
Die met de veel spaken zijn dekseltjes op de staat velgen, de velgen die eronder moeten komen heb ik zondag in mijn bezit :knipoog en zijn replica's 17" Porsche turbo cups en zullen gespoten zijn in antraciet. Heb deze kleur genomen omdat ik niet kon kiezen tussen originele grijs en zwart :bifun

:zwaai
Gebruikersavatar
Jurgen VH
Berichten: 945
Lid geworden op: 02 feb 2011, 23:43

Re: Opfrisser

Bericht door Jurgen VH »

Ok, ik heb een AB setje gekocht en wel deze http://www.spy-europe.nl/epages/6165772 ... ucts/CV004" onclick="window.open(this.href);return false; heeft iemand al zo'n setje ingebouwd en zo ja kan je me dan zeggen welke draden ik moet verbinden. Heb me 2d geleden al aangemeld op het forum maar kan me wel inloggen maar geen topics bekijken en dus ook de betreffende info niet opzoeken :muur

Heb al wel gevonden dat vw een pneumatische sturing heeft en niet de elektrische sturing die dan nog eens + of - zou kunnen zijn :knipoog

Alle info is welkom natuurlijk :zwaai
Plaats reactie