Welkom op het weetjewel forum, van en voor Transporter rijders.
Wil je geen advertentie blokken zien in het forum, dan moet je inloggen.
Dan verdwijnen ze.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Opfrisser MET foto's en T4 4ever stickers

Ben je bezig met een leuk of ingrijpend project aan je bus. Plaats deze dan hier
Plaats reactie
Jurgen VH

Re: Opfrisser MET foto's en T4 4ever stickers

Bericht door Jurgen VH » zo apr 06, 2014 16:10

Tis effe geleden dat ik nog online geweest ben (beetje ziek en wat aan de moto geprutst), laatste update is dat ik onlangs naar de keuring geweest ben en dat we weer een jaartje verder kunnen :yes

Nu zoek ik nog het slotmechanisme van de bestuurdersdeur want mijn zit helemaal geblokkeerd en hierdoor werkt mijn cv zelfs niet meer naar behoren :nuts en het slotmechanisme voor de achterklep want dit dient nog steeds vervangen te worden door 1tje met een gaatje voor de cv sturing want dit heeft mijne niet :knipoog

Jurgen VH

Bericht door Jurgen VH » wo sep 03, 2014 20:27

Net voor ik op vakantie vertrokken ben heb ik het slotmechanisme uit de bestuurdersdeur gehaald en de bekabeling helemaal nagekeken omdat mijn cv bijna niets meer deed.
Conclusie cv pompje passagiersdeur defect en cv pompje van de bestuurdersdeur werkte ook nog maar half met heel rare bijgeluiden.
Opgelost door 2 nieuwe cv pompjes bij de dealer gaan halen en het slotmechanisme opgekuist en terug los gekregen door wat te smeren maar alles werkt terug pikobello :yes

Nu nog het slotmechanisme voor de achterklep met het gaatje voor het cv-stangetje (wat het mijne niet heeft) vinden en de cv pomp plaatsen en alles is dan :toppie

kurt&oxana

Bericht door kurt&oxana » vr sep 05, 2014 20:06

inderdaad lang geleden nog iets gelezen van jou Jurgen :zwaai heb ondertussen ook het een en het ander besteld om me bezig te houden (sinterklaas komt vroeg dit jaar ), hoop nu dat mijn gezondheid het mij toelaat om weer wat te beginnen knutselen
T4 Multivan 2.5 TDI

Jurgen VH

Bericht door Jurgen VH » za okt 07, 2017 9:24

OK, tis al effe geleden dat ik nog online geweest ben :nuts

Busje heeft het altijd goed gedaan tot een dikke week geleden ... was mijn zoontje gaan ophalen van school en onderweg naar huis stotterde hij ineens, na een paar meter reed hij terug normaal ... enkele kms verder terug stotteren gevolgd door veel witte rook en daarna direct veel zwarte rook en als ik zeg veel ... heel veel !! :groteogen :groteogen direct stilgelegd en naar mijne maat de garagist gebeld hij vroeg of ik hem nadien nog aan de praat kreeg, helaas niks meer en bij het starten komt er een geklop onderaan in de motor :huilen

Busje naar de garage gesleept en van de week het nieuws gekregen dat er iets afgebroken is in het blok, komt erop neer dat het resultaat hetzelfde is als een distirbutieriem die overvliegt waarbij alles geraakt is :huilen

Het plan is dus om een deftige occasie motor te vinden 2.5 TDI 102pk ACV en deze erin te bouwen omdat wanneer de kulas vervangen zou worden en er mss nog meerdere dingen naar boven zouden kunnen komen kleppen bouten die afbreken etc.

Als er iemand een deftige motor occasie of ruilmotor weet zijn voor mijn busje mag je altijd iets laten weten :knipoog

Plaats reactie