Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Icebox's topic

Ben je bezig met een leuk of ingrijpend project aan je bus. Plaats deze dan hier
Gebruikersavatar
Icebox
Berichten: 891
Lid geworden op: 09 mei 2011, 13:02
Locatie: Halfweg

Re: Icebox's topic

Bericht door Icebox »

Onze vakantie begint 27 september. Dan moeten wij nog even voldoen aan de familieverplichtingen en hopen we die zondag of maandag te kunnen vertrekken. En jullie? Mochten jullie nog tips hebben in die omgeving dan hoor ik dat graag. Een eerdere tip die ik gekregen heb is om (de) bastei te bezoeken. http://nl.m.wikipedia.org/wiki/Bastei Ook Bad Schandau zou prachtig moeten zijn.

Omdat ik vakantie heb, had ik niet veel aanvragen kunnen doen voor september op mijn werk. Dit betekent dat ik het camperweekend moet werken :huilen Ik ga wel nog proberen of ik mijn dagdienst van de zaterdag kwijt kan en mijn dagdienst van zondag kan ruilen met een avonddienst. Even afwachten dus.
Gebruikersavatar
Pascal-141
Berichten: 10818
Lid geworden op: 12 jan 2007, 22:11
Locatie: Tussen Antwerpen en Brussel

Re: Icebox's topic

Bericht door Pascal-141 »

Icebox schreef:Onze vakantie begint 27 september. Dan moeten wij nog even voldoen aan de familieverplichtingen en hopen we die zondag of maandag te kunnen vertrekken. En jullie? Mochten jullie nog tips hebben in die omgeving dan hoor ik dat graag. Een eerdere tip die ik gekregen heb is om (de) bastei te bezoeken. http://nl.m.wikipedia.org/wiki/Bastei Ook Bad Schandau zou prachtig moeten zijn.

Omdat ik vakantie heb, had ik niet veel aanvragen kunnen doen voor september op mijn werk. Dit betekent dat ik het camperweekend moet werken :huilen Ik ga wel nog proberen of ik mijn dagdienst van de zaterdag kwijt kan en mijn dagdienst van zondag kan ruilen met een avonddienst. Even afwachten dus.
Mijn collega op het werk is een Pool , ik zal hem eens vragen naar wat tips voor Auschwitz enz , en waar ik mijn Westfalia veilig kan zetten om iets te bezoeken , want ik laat mijn Westfalia niet zomaar ergens staan, zelfs niet eens in eigen land .
Mijn collega is nu wel net met vakantie , dus kan het hem pas binnen enkele weken vragen.
My current cars:
T3 doka Syncro 5E 2.3i Offroad ombouw
T3 doka Syncro 1.7TD Offroad ombouw
VW Amarok 4Motion highline
T6.1 (2020) 150-DSG ,de nieuwe werkbus
VW Crafter (model 2019) camper
Gebruikersavatar
Icebox
Berichten: 891
Lid geworden op: 09 mei 2011, 13:02
Locatie: Halfweg

Re: Icebox's topic

Bericht door Icebox »

Oke. Leuk.
Onze zeer ruwe planning is als volgt: Auschwitz, Zakopane, Kutna Hora, Praag, Bad Schandau, Dresden, Wolfsburg.
Er is op het kamp zelf een camperplaats en net buiten het kamp. Ik geloof dat beide bewaakt zijn, dat is iets om op te zoeken.

:driveT4
Plaats reactie