foto's 2e accu inbouwen / montage ....
motor/accu ruim
aansluiting op de accu met de zekering in zicht,
het "zwarte" blok linksonder is het "slimme"relais gemonteerd op een hoekplaat, de kabels gaan er vanaf onderin in.
de lichtgekleurde ribbel/flexibele buis die je uit de "accubak" ziet komen is de bescherming voor de stroomkabel naar de 2e accu.
de 2e accu met (ook weer) de zekering en het "zekeringenblokje" om alles NA de 2e acuu te zekeren.
nu nog met 2 zekeringen geplaatst, maar straks meer natuurlijk, zodra er meer op aangesloten gaat worden.
achter de "vaste"deur waar ook het bed gaat komen, heb ik een extra 12 volt "dubbel"accesoire punt gemaakt, tbv de koelbox en telefoonvoeding.
aan de zijde van het aanrechtje, heb ik een dubbel schakelaar tussen gebouwd, 1 schakelaar voor de continustroom van de trekhaak
en 1 schakelaar voor de kraan/pomp "aanrecht" apart aan/uit te zetten, naast de in de kraan ingebouwde "schakelaar".
dit om te voorkomen dat er mogelijk bij aanstoten van de kraanknop, er een "waterballet"ontstaat.
HET IS VAKANTIE, je verveelt je...... DUS WAT DOE JE dan OP DE CAMPING......
de antenne op het dak monteren ter vervanging van de raamantenne....
foto bus nog zonder de antenne....
gat geboord in het dak.....( best wel eng, "zomaar"een gat boren

)
na de "dreunplakplaat" iets weggestoken te hebben, de antenne geplaatste en de antenne draad aangesloten....
het overgebleven stuk kabel met ducktape op de binnenbekleding vastgeplakt tegen "rammelen"
montage van de antenne voet....staande op de rand van de treeplank kan ik er nét bij......
en de antenne voet gemonteerd.....

Money will buy a pretty good dog, but it won't buy the wag of his tail (if it has one)