Ondanks dat we al bijna een half jaartje thuis zijn zijn we druk met ons busje. We hadden flink wat lekkages na IJsland en die moesten ook verholpen worden. De kit had namelijk losgelaten of ging scheuren (door de slechte wegen daar) van de schroeven in de voetjes van ons zonnepaneel. De voeten van ons zonnepaneel zijn geplakt en bij elke voet zit er een schroef in...en uitgerekend die gingen lekken.
De voorruit lekkage is ook verholpen en zo blijven we bezig. De enige lekkage is nu tijdelijk dicht en ook die gaat vervangen worden, namelijk ons zonnedankje. Deze lekte overigens al voor IJsland...versleten rubbers. Er komt een "Harry dakje" in zodat we voorlopig daar geen zorgen meer om hebben.
Ook is tussen alle lekkages door een homokineet vervangen en terwijl ik dit allemaal schrijf denk ik: ohja, die lamp.
Ik won op facebook bij een offroad pagina deze lamp:
http://shop.genesis-import.de/led-schei ... -slimline/ en die komt er dus ook nog op. Wanneer we daar aan toe komen weet ik niet. De auto word eind van deze maand getaxeerd voor de verzekering en volgende maand hebben we ook nog de keuring en in juni zijn we zoals gewoonlijk weer met vakantie. Alle roest moet dus nu weer verwijderd worden en die delen weer mooi maken...we zijn er maar druk mee.
Al met al nog genoeg te doen en om die reden heb ik deze topic gewoon weer "geopend" ....word vervolgd.
Groetjes, Petra
Ps: Wim en Ineke: Zal ik jullie ons adres even in een bericht doen?