Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Odorfs [roest]projecten -bumperbalk/spatbord vanaf p10-

Ben je bezig met een leuk of ingrijpend project aan je bus. Plaats deze dan hier
Plaats reactie
Gebruikersavatar
odorf
Berichten: 2393
Lid geworden op: 10 aug 2009, 16:18
Locatie: Rotterdam

Re: Odorfs [roest]projecten -bumperbalk/spatbord vanaf p10-

Bericht door odorf »

jan2009 schreef: 29 sep 2020, 22:04
Oeps , ben je nu zover dat je de corrosie gewoon opzoekt?
:groteogen

Geintje , busje ziet er goed uit.
:toppie
Ik ben helemaal verpest ... Roest zoeken wordt gewoon een verslaving. :toppie :bonk

:bifun :bifun

Dankjewel! :kus
VW T4 1.9 TD Westfalia California Coach 03/1994 Karibikgrün LP6M >>link<<
>>projecten<<
Gebruikersavatar
J vd Pal
Berichten: 3195
Lid geworden op: 26 jun 2014, 08:41
Locatie: Hoeksche Waard

Re: Odorfs [roest]projecten -bumperbalk/spatbord vanaf p10-

Bericht door J vd Pal »

Als je last krijgt van afkickverschijnselen dan zijn er vast andere WJW'ers die een busje hebben waar je je op kunt uitleven.
Groeten

Jasper


2002 California Event ACV Reflex Silver
Gebruikersavatar
Endebendebus
Berichten: 934
Lid geworden op: 02 nov 2008, 13:28
Locatie: Midden Nederland

Re: Odorfs [roest]projecten -bumperbalk/spatbord vanaf p10-

Bericht door Endebendebus »

odorf schreef: 28 sep 2020, 21:33 Schuim rond slotvanger had ik al jaaren liggen.
Toen er langzaamaan meer T4 dingen bij de dealer niet meer te krijgen waren heb ik -als ik daar voor onderdelen was- af en toe eens wat extra dingen besteld. Waaronder deze schuimpjes. Ik denk dat het zomaar zou kunnen dat ik ze al vanaf 2011 of 2012 klaar had liggen. :toppie


Ik heb nog wat gezocht op 701837341 (het originele nummer) Voorzover ik begrijp is er iemand op op het Duitse forum die ze namaakt, of in 2019 na heeft gemaakt.
https://www.t4forum.de/forum/index.php? ... wo-ersatz/
Thanx :zwaai
Groetjes Thomas
Tot camper omgebouwde politiebus (Waddeneiland) uit 2003, 2,5 tdi ACV, licht gekieteld.
Gebruikersavatar
odorf
Berichten: 2393
Lid geworden op: 10 aug 2009, 16:18
Locatie: Rotterdam

Re: Odorfs [roest]projecten -bumperbalk/spatbord vanaf p10-

Bericht door odorf »

Hoi Jan,
Ik had inderdaad gehoord dat je de rook van Rotturdam achter je had gelaten. [verstandig :knipoog ]

Mooi dat je de bus nu gewoon in de huiskamer kan stallen. :bifun :bifun Dat scheelt. Op straat was idd niet zo lekker. Ben je ook van de bomen en bijbehorende vogels (en wat daar allemaal uit komt) af.

Kan geen kwaad om de compostbak eens na te kijken. Als hij open is zou ik ook de hele binnenkant weer lekker in de was zetten. Ik heb zelf goede ervaringen met Sikagard 6250. Deze droogt transparant op. Dan kun je ten alle tijde zien wat zich onder de laag afspeelt. Maar dat is uiteraard een vrijblijvend advies. :toppie

Als je toch bezig bent; Check ook even achter het zwarte stopje in de A-stijl. Binnen, Links naast de zekeringkast. Achter de vloerbedekking globaal onder de wagensticker. (En de corresponderende kant aan bijrijderszijde.)

Succes!
Odorf
VW T4 1.9 TD Westfalia California Coach 03/1994 Karibikgrün LP6M >>link<<
>>projecten<<
Plaats reactie