Welkom op het weetjewel forum, van en voor Transporter rijders.
Voor handige tips en truc zie het viewforum.php?f=14 forum
Veel plezier , webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Maarten's T4 Westfalia 2.4D 1992 Webasto nog nieuw tekoop?

Ben je bezig met een leuk of ingrijpend project aan je bus. Plaats deze dan hier
brugseb
Contacteer:

Re: Maarten's T4 Westfalia 2.4D 1992 advies, ervaring gevraagd :-)

Bericht door brugseb » di jul 10, 2018 19:49

Hoi Maarten
jouw project lijkt eindelijk vertrokken - onze blijft haperen door vervelend ongeluk met verzekeringsgedoe :huilen
neem de raad van Peter maar ter harte: onze stuurdoos frigo heeft het ooit in Zweden begeven, daar sta je dan. En vorig weekend was de lader aan de beurt, had me nochtans voorgenomen om die in het voorjaar op te sturen, maar door dat gedoe uit het oog verloren.
Henk is super top, dus zoek maar even op "frigo" of neem contact op via "HR Werkplaats".
groeten
Bart
:campingT4
T4 altijd een beetje reizen
check https://carobart.wordpress.com

Meert_VR6

Bericht door Meert_VR6 » wo jul 11, 2018 9:39

neen, de lader en koelkast staan wel nog op de planning.
weet enkel niet of ik geen nieuwe koelkast zou nemen, had ergens gelezen dat die geen 2 verluchtingsgaten nodig heeft?
dan kunnen we weer een gat in de vloer dichtmaken.

hoezo verzekeringsgedoe?
problems??

brugseb
Contacteer:

Bericht door brugseb » wo jul 11, 2018 18:32

@ Maarten
motorrijder ingereden achteraan terwijl we stilstonden :nuts heeft valse verklaring afgelegd, moet nu allemaal uitgezocht worden door expert...
zou zeker niet beginnen met gaten dichtdoen onder frigo, al was het maar als koeling voor je lader
grtz
Bart
:campingT4
T4 altijd een beetje reizen
check https://carobart.wordpress.com

Meert_VR6

Re: Maarten's T4 Westfalia 2.4D 1992 Webasto nog nieuw tekoop?

Bericht door Meert_VR6 » di aug 21, 2018 16:09

Dag iedereen,

grote dag vandaag, de bus gaat van bij de garagist (voor de distributieriem) naar de carrossier.
op naar devolgende stap :-)

ik had de garagist gemeld dat er koelvloeistof in de afvoerkanalen van de verwarming lag, en hij heeft mij verteld dat inderdaad de radiator lek is, maar dat er volgens hem aan de webasto bak die onder de auto hangt, ook niet heel veel goed meer aan is.

hij werkte wel gewoon goed, maar de buitenkant ervan ziet er niet echt netjes uit.

kan hier een vervanging voor gevonden worden? revisie? of gaan die dingen gewoon niet kapot en moet ik hier niets aan doen buiten de radiator vervangen?

toevallig iemand enig idee waar ik zo een radiator kan krijgen? (vw garage nog?)

alvast bedankt!

grts. Maarten

Plaats reactie