Welkom op het weetjewel forum, van en voor Transporter rijders.
Voor handige tips en truc zie het viewforum.php?f=14 forum
Veel plezier , webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

T4 ombouw tot kampeerauto

Ben je bezig met een leuk of ingrijpend project aan je bus. Plaats deze dan hier
JeroenFre

Re: T4 ombouw tot kampeerauto

Bericht door JeroenFre » zo jan 20, 2019 18:37

Zo de dubbele cabine is eruit. Maar nu loop ik tegen het volgende aan. De vloer van de laadruimte is afgewerkt met een plaat hout welke aan de vloer van de auto is vastgekit.. Geen idee wat voor een kit er is gebruikt maar dit zit serieus vast. Ik ben al begonnen met een paar houten wiggen ertussen te slaan, daarmee breekt met moeite het hout tussen de kit uit. De restanten zitten dan nogsteeds vast.
Heeft iemand van jullie misschien een goed idee voor het verwijderen van dit hout?

(Geen foto's kunnen maken want het is al donker..)

M-a-r-t

Re: T4 ombouw tot kampeerauto

Bericht door M-a-r-t » wo mar 13, 2019 16:54

Multivan Generation schreef:
wo jan 16, 2019 18:19
JeroenFre schreef:
wo jan 16, 2019 14:49
Ik waardeer de reactie maar hierover ga ik niet in discussie :zwaai . Mijn collega heeft vorige week een zelfbouw campertje gekocht welke is gekeurd met een los kooktoestel welke in de bank ligt opgeborgen. Het "Werkblad" en wasbak zitten wel vast ingebouwd. Dus of dit mag of dit hangt af van de keurmeester en is deze illegaal goedgekeurd.
Ik heb een controle aan huis gehad ,
Kookstelletje was defect en opgestuurd,
tijdelijk had ik er een los kookplaatje in.
Voldeed niet aan de eisen voor de beëdigd ambtenaar,
ook was mijn vaste opbergruimte, volgens diezelfde ambtenaar onvoldoende,
terwijl dat bij de omkeuring bij de RDW, en toendertijd nog langs de Belastingdienst afdeling Douane, wel voldoende was bevonden.

Groetjes Peter
Peter, dit vind ik verontrustend en interessant. Nergens staat dacht ik namelijk beschreven hoe groot nu precies die vaste opbergruimte moet zijn?
Of heb ik het mis?

Plaats reactie