Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

T4 multifarbe

Ben je bezig met een leuk of ingrijpend project aan je bus. Plaats deze dan hier
Golf XXL

Re: T4 multifarbe

Bericht door Golf XXL »

Maar goed , tijd voor vakantie.
We doen elke keer een beetje aan de wagen om de uitgaven en tijd wat te verdelen.
Vorig jaar hebben we het matras uit de logeerkamer op de dubbele vloer gelegd en alles wat we meenamen ordelijk en overzichtelijk daarop uitgestald ,alles had zijn eigen plekkie en paste als tetris in elkaar.
Enkel heb ik mijn vriendin aan het einde van de vakantie pas terug kunnen vinden toen ik de boel voor de deur weer op ging ruimen.
Kortom , een fatsoenlijk bed en bergruimte
had zich zelf bovenaan de prioriteitenlijst gezet.
Nu ben ik doorgaans nog wel aan het ravotten met fietsen brommers motoren en allerlei andere dingen dat ik er niks aan heb om het hele jaar met een bed en keukenblok rond te rijden.
Alles moet dus makkelijk te verwijderen zijn en dan kom je al snel uit op iets zelf bouwen.
Ik ben begonnen met een stel pootjes te monteren die niet veel afbraak doen aan de laadruimte tussen de wielkasten.
D8F86402-020D-43E6-9968-C0E36C0FB7B2.jpeg
Hier kan ik via de achterklep een bedbodem inschuiven, en daarachter schuif ik dan een 2 delige bodem om er een volwaardig bed van te maken.
90A6F8BF-F110-409C-BE92-E5A99F9DC25B.jpeg
Die 2 delige kan ik weer omhoog klappen en met de grote bodem naar achter geschoven is het dan een bankje .
51942222-1013-4716-9262-7D2EA55091D6.jpeg
Alle vergrendelpuntjes moet ik nog maken maar we kunnen in ieder gevel het matras uit de logeerkamer weer kwijt aankomende week en de spullen er onder tetrissen.
Uiteindelijk worden alle losse delen van een eigen matras voorzien en kan de boel in een handomdraai van een kwartier verwijderd worden....in een handomdraai van nog een kwartier zijn de pootjes ook weg.
Zelf maken , ja natuurlijk!
Snautzer

Bericht door Snautzer »

Leuk gedaan. Zal wel de foto zijn maar is het been zit gedeelte van de bank niet wat lang?
Golf XXL

Bericht door Golf XXL »

Dat is inderdaad wat optisch bedrog door mijn fotografie skills, de leuning komt wat rechterop en meer naar voren als alle fixeerpunten er uiteindelijk opzitten.
Zelf maken , ja natuurlijk!
Plaats reactie