Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Het Candy White Projectuur

Ben je bezig met een leuk of ingrijpend project aan je bus. Plaats deze dan hier
Plaats reactie
jwlos
Berichten: 98
Lid geworden op: 29 apr 2012, 08:38
Locatie: Hoofdorp
Contacteer:

Re: Het Candy White Projectuur

Bericht door jwlos »

:nuts
blijft een leuk project
Problemen bestaan niet.
Uitdagingen zijn er wel.
Gebruikersavatar
RITC
Berichten: 912
Lid geworden op: 17 jul 2011, 08:49
Locatie: Hengelo(Ov.)

Re: Het Candy White Projectuur

Bericht door RITC »

Gaaf hoor, u bent goed bezig :toppie
Groeten Maarten(RITC)

witte T4 dubbele cabine, 2.0 benzine bj.2001
Defensie blauwe T5 lwb DC 1.9 tdi bj.2007
Gebruikersavatar
Kevin
Berichten: 118
Lid geworden op: 18 nov 2012, 14:26
Locatie: In de buurt
Contacteer:

Re: Het Candy White Projectuur

Bericht door Kevin »

Dank jullie, ik doe m`n best, haha :toppie
VW T5 GP 2011 | Bearlocked | Chipped 175PK 400Nm | 8-9cm Schroefset | 20" Evolution - 275x35 Vredestein Ultrax VortiAfbeelding
Gebruikersavatar
Kevin
Berichten: 118
Lid geworden op: 18 nov 2012, 14:26
Locatie: In de buurt
Contacteer:

Re: Het Candy White Projectuur

Bericht door Kevin »

Hier nog een filmpje van het achteruit in parkeren met 3 beelden tegelijk op het scherm.

Het beste beeld heb je als je fullscreen en in HD op youtube kijkt.
VW T5 GP 2011 | Bearlocked | Chipped 175PK 400Nm | 8-9cm Schroefset | 20" Evolution - 275x35 Vredestein Ultrax VortiAfbeelding
Gebruikersavatar
ktmkrik
Berichten: 1063
Lid geworden op: 21 jan 2012, 14:02

Re: Het Candy White Projectuur

Bericht door ktmkrik »

caddy schreef:Hoe bevalt trouwens je Chinese RNS-510
Ik heb ook 1 in m,n Caddy maar de radio ontvangst vind ik ronduit bagger.
Zelf met een extra antenneversterker is het nog steeds waardeloos.
Haaievinnetje van Caleardo op het dak doet wonderen :knipoog
Gebruikersavatar
ktmkrik
Berichten: 1063
Lid geworden op: 21 jan 2012, 14:02

Re: Het Candy White Projectuur

Bericht door ktmkrik »

Kevin schreef:Hier nog een filmpje van het achteruit in parkeren met 3 beelden tegelijk op het scherm.

Het beste beeld heb je als je fullscreen en in HD op youtube kijkt.
Heb je die camera's bij Sun power (China) besteld kevin?
Gebruikersavatar
Kevin
Berichten: 118
Lid geworden op: 18 nov 2012, 14:26
Locatie: In de buurt
Contacteer:

Re: Het Candy White Projectuur

Bericht door Kevin »

[/quote]Heb je die camera's bij Sun power (China) besteld kevin?[/quote]
Ja inderdaad. Ik ben er echt tevreden mee, en zeker voor dat geld.

Dit is de ebay link er naar 360gr camera: (vanuit GB kost €30,- per stuk, vanuit Hongkong €15 ! )
http://www.ebay.nl/itm/360-CCD-Car-Vehi ... 4168eef2ce

Tip voor de camera:
De camera op de achterdeur is MIRRORED. Deze kun je zo bestellen, of na bestelling even doorgeven.
De andere 3 camera`s zijn normaal, dus niet gespiegeld. Anders klopt het beeld niet in het scherm.
De meeste Radio/Navigatie systemen hebben een mirror functie, maar better safe then sorry.
Afbeelding :winter
VW T5 GP 2011 | Bearlocked | Chipped 175PK 400Nm | 8-9cm Schroefset | 20" Evolution - 275x35 Vredestein Ultrax VortiAfbeelding
Gebruikersavatar
ktmkrik
Berichten: 1063
Lid geworden op: 21 jan 2012, 14:02

Re: Het Candy White Projectuur

Bericht door ktmkrik »

Kevin schreef:
Heb je die camera's bij Sun power (China) besteld kevin?[/quote]
Ja inderdaad. Ik ben er echt tevreden mee, en zeker voor dat geld.

Dit is de ebay link er naar 360gr camera: (vanuit GB kost €30,- per stuk, vanuit Hongkong €15 ! )
http://www.ebay.nl/itm/360-CCD-Car-Vehi ... 4168eef2ce

Tip voor de camera:
De camera op de achterdeur is MIRRORED. Deze kun je zo bestellen, of na bestelling even doorgeven.
De andere 3 camera`s zijn normaal, dus niet gespiegeld. Anders klopt het beeld niet in het scherm.
De meeste Radio/Navigatie systemen hebben een mirror functie, maar better safe then sorry.
Afbeelding :winter[/quote]

Die heb ik daar ook besteld maar wacht inmiddels al een paar weken.
Zie wel dat het beeld goed is, hoe is jou ervaring in het donker met deze camera's?
caddy
Berichten: 218
Lid geworden op: 04 mar 2012, 23:07
Locatie: Roden

Re: Het Candy White Projectuur

Bericht door caddy »

Ik heb daar ook 2 camera,s besteld.
Levertijd was bij mij 3 weken.
gr, Jan.
Gebruikersavatar
ktmkrik
Berichten: 1063
Lid geworden op: 21 jan 2012, 14:02

Re: Het Candy White Projectuur

Bericht door ktmkrik »

caddy schreef:Ik heb daar ook 2 camera,s besteld.
Levertijd was bij mij 3 weken.
Dan zal de mijne (de 16e verzonden) nog wel even onderweg zijn met al die feestdagen er tussen.
Gebruikersavatar
Kevin
Berichten: 118
Lid geworden op: 18 nov 2012, 14:26
Locatie: In de buurt
Contacteer:

Re: Het Candy White Projectuur

Bericht door Kevin »

Als hetmet de standaard shipping meekomt, kan het inderdaad wel een week of 3 duren ja.
Denk dat het dan met de boot komt. Verzending via DHL luchtpost is razendsnel.
Een 2-din systeem wat ik besteld had was op donderdag op de bus gedaan,
en werd maandag al afgeleverd. Maar dan kost de verzending €25,-.

Ik vind in het donker het beeld nog redelijk, er zit natuurlijk geen infrarood op.
Je hebt wel wat ruis, maar de achterlichten (of koplampen) verlichten de boel nog aardig.
Zal vanavond nog een filmpje posten wat ik nog ergens heb, genomen in het donker.
VW T5 GP 2011 | Bearlocked | Chipped 175PK 400Nm | 8-9cm Schroefset | 20" Evolution - 275x35 Vredestein Ultrax VortiAfbeelding
Gebruikersavatar
Kevin
Berichten: 118
Lid geworden op: 18 nov 2012, 14:26
Locatie: In de buurt
Contacteer:

Re: Het Candy White Projectuur

Bericht door Kevin »

Oke, hier het filmpje in het donker tijdens het parkeren.
VW T5 GP 2011 | Bearlocked | Chipped 175PK 400Nm | 8-9cm Schroefset | 20" Evolution - 275x35 Vredestein Ultrax VortiAfbeelding
Gebruikersavatar
ktmkrik
Berichten: 1063
Lid geworden op: 21 jan 2012, 14:02

Re: Het Candy White Projectuur

Bericht door ktmkrik »

Kevin schreef:Als hetmet de standaard shipping meekomt, kan het inderdaad wel een week of 3 duren ja.
Denk dat het dan met de boot komt. Verzending via DHL luchtpost is razendsnel.
Een 2-din systeem wat ik besteld had was op donderdag op de bus gedaan,
en werd maandag al afgeleverd. Maar dan kost de verzending €25,-.

Ik vind in het donker het beeld nog redelijk, er zit natuurlijk geen infrarood op.
Je hebt wel wat ruis, maar de achterlichten (of koplampen) verlichten de boel nog aardig.
Zal vanavond nog een filmpje posten wat ik nog ergens heb, genomen in het donker.
Was de 31e dus al binnen, koerier had een kaartje in de bus gedaan wat ik vanmorgen pas zag.
Beeld is idd wat pixelig maar wel redelijk scherp, enigste probleem waar ik tegenaan loop is dat ik de camera niet echt goed kan klemmen en deze dus verschuift.
Morgen maar eens verder knutselen door een extra of iets dikkere o-ring te gebruiken.
Je snapt gewoonweg niet dat ze voor die paar centen zoiets kunnen maken en ook nog versturen.
Zag pas later dat je ook express kon kiezen op zich zo ook wel redelijk snel gegaan en ook gekregen wat ik vroeg....gemirord met afstands indicator.
Gebruikersavatar
Kevin
Berichten: 118
Lid geworden op: 18 nov 2012, 14:26
Locatie: In de buurt
Contacteer:

Re: Het Candy White Projectuur

Bericht door Kevin »

Je kan de camera niet aandraaien dan? De complete camera als hij in het gat zit.
Ik kon nadat hij erin klikte het hele spul nog 1 of 2 x ronddraaien en toen zat het vast.
Ook de kogel waar de camera in zit.

En afstandsindicator heb ik niet genomen, alleen mirrored. Vind die strepen in het beeld zonde, omdat ik continu met het scherm aan rijd.
En ik zie mijn bumper, dus boem is ho. :klappen De rest heb ik niet mirrored.

Is je beeld overdag wel scherp dan? Mijn achterlichten zijn full led, en schijnen helemaal niet op de grond, met normale lichten heb je beter beeld.
Maar inderdaad leuk spul voor dat geld! :lach
Laatst gewijzigd door Kevin op 06 jan 2013, 23:11, 1 keer totaal gewijzigd.
VW T5 GP 2011 | Bearlocked | Chipped 175PK 400Nm | 8-9cm Schroefset | 20" Evolution - 275x35 Vredestein Ultrax VortiAfbeelding
Gebruikersavatar
ktmkrik
Berichten: 1063
Lid geworden op: 21 jan 2012, 14:02

Re: Het Candy White Projectuur

Bericht door ktmkrik »

Kevin schreef:Je kan de camera niet aandraaien dan? De complete camera als hij in het gat zit.
Ik kon nadat hij erin klikte het hele spul nog 1 of 2 x ronddraaien en toen zat het vast.
Ook de kogel waar de camera in zit.

En afstandsindicator heb ik niet genomen, alleen mirrored. Vind die strepen in het beeld zonde, omdat ik continu met het scherm aan rijd.
En ik zie mijn bumper, dus boem is ho. :klappen De rest heb ik niet mirrired.

Is je beeld overdag wel scherp dan? Mijn achterlichten zijn full led, en schijnen helemaal niet op de grond, met normale lichten heb je beter beeld.
Maar inderdaad leuk spul voor dat geld! :lach
Aandraaien gaat wel maar net niet strak genoeg zodat de kogel niet goed klemt en nog vrij kan bewegen, straks eens even weer mee aan de gang want verliezen zal dat ding het :lach
als de lens zo'n beetje in die uitsparing zit dan moet het beeld volgens mij goed zijn, dus dat nog even proberen.
Als er dan een bumperklever achter me zit kan ik die beter zien en ff goed laten schrikken :bifun door ff de remmen aan te tikken.
Nu ik het zo zie is het idd jammer met die strepen maar ze staan er op en kan ze niet weg gummen haha
Beeld overdag ga ik zo nog ff kijken maar vind het zoals het gisteravond was in principe al goed, heb zelf led lampjes in de kentekenverlichting en viel mij al super mee hoeveel ik nog zag op een onverlichte straat.
Had tot op de straat nog goed zicht dus dat is dan een bijkomend voordeel.
Plaats reactie