Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

MarJa?

Ben je bezig met een leuk of ingrijpend project aan je bus. Plaats deze dan hier
Plaats reactie
Gebruikersavatar
bvddobb
Berichten: 1478
Lid geworden op: 15 okt 2013, 10:51
Locatie: Utrecht

MarJa?

Bericht door bvddobb »

In onze nieuwe T5 zit geen cruise control, en hier op weetjewel vind ik enthousiaste verhalen over Marja (Marcel & Jaap) die voor een mooie prijs een retrofit van een originele VW cruise control kunnen doen. Maar... zijn die jongens nog wel 'in zaken'? Op hun site staan geen contactgegevens, zoeken op dit forum levert die ook niet op, en op mijn e-mail reageren ze niet...

Iemand een idee?

Met vriendelijke groet,
Bart
Gebruikersavatar
bvddobb
Berichten: 1478
Lid geworden op: 15 okt 2013, 10:51
Locatie: Utrecht

Re: MarJa?

Bericht door bvddobb »

Inmiddels hebben zij via de mail contact opgenomen, dus vanaf hier komt het wel goed. Ze zijn dus nog steeds 'in zaken', ik was waarschijnlijk gewoon wat te ongeduldig - zij doen ook alles naast hun werk, dus soms kan het even duren voor ze aan reageren toekomen, denk ik.

Het is inmiddels alleen iets duurder dan hier op weetjewel wordt geadverteerd...
Gebruikersavatar
matje86
Berichten: 13085
Lid geworden op: 12 jan 2007, 19:43
Locatie: Zaanstad

Re: MarJa?

Bericht door matje86 »

ja soms wordt dat vergeten he die prijs stijgingen, net als de halfjaarlijkse bij vw
Volgers Facebook ,, Matje Weetjewel ,,
Gebruikersavatar
bvddobb
Berichten: 1478
Lid geworden op: 15 okt 2013, 10:51
Locatie: Utrecht

Re: MarJa?

Bericht door bvddobb »

Het is dus allemaal helemaal goed gekomen. Gisteravond hebben Marcel en Jaap de VW cruise control in mijn bus ingebouwd. In een T5 een knap complexe operatie, heb ik gezien, maar ze hadden het binnen een uurtje gepiept. Die jongens weten echt wat ze doen, zonder montagehandleiding (ze kennen dat alles uit hun hoofd), de één begint onder de motorkap, de ander in de cabine… pop, pop, pop: klaar!
Grote klasse! En het werkt allemaal 'tadellos', natuurlijk :yes
Plaats reactie