Welkom op het weetjewel forum, van en voor Transporter rijders.
Voor handige tips en truc zie het viewforum.php?f=14 forum
Veel plezier , webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

T5gp met een verhaal

Ben je bezig met een leuk of ingrijpend project aan je bus. Plaats deze dan hier
Plaats reactie
imacthomas

Re: T5gp met een verhaal

Bericht door imacthomas » wo nov 07, 2018 8:38

Heb ik weer, rij ik op mijn gemak naar huis vorige week komt er een steen ter grote van een tennisbal op me af zeilen. :ie
Geen idee waar die zo snel vandaan kwam, want er was geen vrachtwagen te bekennen.

Krijg ik dat :censor :censor :censor vol op mijn voorruit.
Je raad het al, een scheur van dik 30cm in de ruit :ie

Dus opzoek naar een nieuwe voorruit, dat zou niet zo moeilijk moeten zijn. :vraagteken
Maar aangezien ik de eigenschap heb om overal een projec(upgrade) van te maken werd dit toch wat lastiger dan gedacht.

De ruit die erin zit is een standaard ruit met zonneband en regensensor, nu wilde ik graag een voorruit met verwarming dus opzoek.
Helaas is deze er niet voor een T5gp 2010> wel voor een T5 >2010 maar hier zit weel geen plaats voor een regensensor en een antenne in de voorruit.
De T6 2015> heeft wel een voorruit met verwarming maar hiervan is de regensensor anders en de spiegel is anders.

Dit gaat hem dus niet worden voor mij.
Ik heb uiteindelijk gekozen voor akoestische voorruit zonder verwarming met regensensor maar wel zonder zonneband.
Onder het mom van we zijn nu toch bezig met geluidsisolatie.

Deze ruit wordt eerst voorzien van een UV folie en pas gemonteerd als het dak gespoten is.
Het spuiten van het dat stond al in de planning en nu kunnen ze hem spuiten zonder voorruit erin.

zodra ik foto's heb zal ik ze posten
Laatst gewijzigd door imacthomas op di nov 20, 2018 8:13, 1 keer totaal gewijzigd.

Multivan Generation
Contacteer:

Re: T5gp met een verhaal

Bericht door Multivan Generation » wo nov 07, 2018 9:40

Je hebt geluk gehad Thomas.
Ik heb het met mijn leaseauto ook gehad.
Glas lag op de achterbank :ie

Gelukkig ook niets gebeurd.
Maar wat het geweest is? :bonk

Ik had ook al gekeken naar een voorruit met verwarming..
:bifun :toppie
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...

Plaats reactie