Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

De Blog van Mickelmoensljocht Huishoudaccu en installatie.

Ben je bezig met een leuk of ingrijpend project aan je bus. Plaats deze dan hier
Plaats reactie
Jakob G
Berichten: 619
Lid geworden op: 15 mei 2011, 22:47

De Blog van Mickelmoensljocht Huishoudaccu en installatie.

Bericht door Jakob G »

De Blog van Mickelmoensljocht Huishoudaccu en installatie. :campingT4

Beste :wjw

We starten een leuk project op het zal worden bij gehouden op de Blog van Mickelmoensljocht.

Omdat ik voor een bedrijf twee Segway voeding heb gerepareerd hebben we een huishoud accu gekregen die je ook in nood kan gebruiken om het campertje te starten.

We mogen de beste spullen uitzoeken om de rest van de installatie in orde te maken, wat met behulp van Geert helemaal goed moet komen.

Geert heeft voor ons het een een ander uitgezocht,
zie daar voor de Blog http://mickelmoensljocht.blogspot.nl/20 ... an-jg.html" onclick="window.open(this.href);return false;

De ontwikkelingen waar Geert ons mee zal helpen zullen met behulp van duidelijk foto's en beschrijving op de blog worden gezet, dat zelfs een leek het zelfde zou kunnen doen, het zal wat dat betref beslist ook weer een verrijking worden van de webblog van Mickelmoen.

Dit project zal worden gevolgd door verschillende forums. :jumpklap

Mhg,
Jakob. :wjw
Ps, er is ook een dame onder ons die ook mede door dit project het zelfde gaat doen, in denk dat ze ook nog wel een zal reactie geven. :yes
Mocht ik zijn vergeten de groeten van Jakob G.
hedi
Berichten: 13
Lid geworden op: 21 dec 2013, 23:57

Re: De Blog van Mickelmoensljocht Huishoudaccu en installati

Bericht door hedi »

Oké oké,

Onder lichte dwang van JG dan een reactie.
Zoals ik al eerder schreef ben ik met mijn project een VW T5 uit 2006 bezig.
En ik zal dan ook met belangstelling de blog van Michel volgen, omdat ik weinig kaas heb gegeten van de stroom aansluiting voor de camper.
Wie weet waar dit allemaal toe gaat leiden of was het nou lijden? :bifun

Gr. HeDi
Gebruikersavatar
Anno
Berichten: 464
Lid geworden op: 04 sep 2012, 22:22

Re: De Blog van Mickelmoensljocht Huishoudaccu en installati

Bericht door Anno »

Toen ik mijn accu's ging aansluiten, plus de rest, heeft Geert nuttige aanwijzingen gegeven op mijn eclectische schema.
Initiator van http://www.camperfixx.nl" onclick="window.open(this.href);return false; Leverancier van slaapbanken en bouwpakketten campermeubelen
Plaats reactie