Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Home link mod

Ben je bezig met een leuk of ingrijpend project aan je bus. Plaats deze dan hier
Plaats reactie
Gebruikersavatar
jacobsentertainment476
Berichten: 803
Lid geworden op: 12 jan 2007, 20:48
Locatie: Rutenbrock Duitsland Auto: T5 multivan Highline, Touareg 4,2tdi, golf4 1,9tdi
Contacteer:

Home link mod

Bericht door jacobsentertainment476 »

Zo hehe eindelijk na al dat gedoe met die motor weer eens ff wat tijd voor wat gepruts. Ik had de home-link al gekocht voordat de motor in de soep liep en je kunt wel nagaan dat de motor iets meer voorrang had.
De home link zat ik al een tijdje op te zoeken en tot nu toe kon ik alleen maar losse schakelaars of modules kopen op eBay, tot ik de kans kreeg om dit complete setje voor 60 euries te kopen. Echter wordt dit aangesloten in een touareg die de voorbereiding heeft dus moest ik zelf de kabel boom realiseren, gelukkig stelt dit niet veel voor en was het voor mij gewoon de stekker er af knippen en de draden op de module aan te solderen. De knoppen kon ik niet in de juiste kleur vinden en heb ik voorlopig maar even grijs ingebouwd tot ik de juiste kleur tegenkom.

Deksel wel bij de dealer gekocht, die is nergens te vinden (7L6 868 144 A €27,30)
Schema kan ik je even toesturen mocht er belang zijn (bestand is net te groot)
DSC_0478.JPG
Jacobsentertainment476
Moet het goed gebeuren ? Doe het dan zelf!
En mijn vw passat, T4 en T5 info vindt je hier op www.olaf-jacobs.nl
Mijn nieuwe hobby nirotuning.nl
Afbeelding
Jakob G
Berichten: 619
Lid geworden op: 15 mei 2011, 22:47

Re: Home link mod

Bericht door Jakob G »

Hoi Olaf,

Mooi dat je ondanks de drukte toch weer even een berichtje op het forum hebt gezet. :yes

Wat kan je trouwens met dan kastje. :toppie

En fijn dat je de motor weer in orde hebt gekregen wat heb je allemaal moeten doen en heb je er ook foto's van gemaakt die willen we wel graag op het forum zien, dus nog even aan de slag, je wilt ons toch niet te kort doen!!!!! :nuts :wjw

Mhg,
Jakob. :zwaai
Mocht ik zijn vergeten de groeten van Jakob G.
Gebruikersavatar
jacobsentertainment476
Berichten: 803
Lid geworden op: 12 jan 2007, 20:48
Locatie: Rutenbrock Duitsland Auto: T5 multivan Highline, Touareg 4,2tdi, golf4 1,9tdi
Contacteer:

Re: Home link mod

Bericht door jacobsentertainment476 »

Jakob G schreef:Hoi Olaf,

Mooi dat je ondanks de drukte toch weer even een berichtje op het forum hebt gezet. :yes

Wat kan je trouwens met dan kastje. :toppie

En fijn dat je de motor weer in orde hebt gekregen wat heb je allemaal moeten doen en heb je er ook foto's van gemaakt die willen we wel graag op het forum zien, dus nog even aan de slag, je wilt ons toch niet te kort doen!!!!! :nuts :wjw

Mhg,
Jakob. :zwaai
De home-link is een afstandbediening voor de garagedeur, poort, hek of andere afstandbediening met radio golven. En heeft drie programmeerbare knoppen. Officieel is ie in deze uitvoering alleen geleverd in de touareg, maar gelukkig is die passend in de T5 multivan. Home-link

Voor info over de motor problemen kan ik je hier heen verwijzen, wel beetje scherp blijven he opa.
Weetjewel-T5-ben der bijna klaar mee
En Mijn site

En ja ik ben al bezig geweest om alles te documenteren, bij de les blijven :wjw :bonk :bifun :bifun
Jacobsentertainment476
Moet het goed gebeuren ? Doe het dan zelf!
En mijn vw passat, T4 en T5 info vindt je hier op www.olaf-jacobs.nl
Mijn nieuwe hobby nirotuning.nl
Afbeelding
Plaats reactie