Welkom op het weetjewel forum, van en voor Transporter rijders.
Wil je geen advertentie blokken zien in het forum, dan moet je inloggen.
Dan verdwijnen ze.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Van brandweerbus tot weekend camper. 2008

Ben je bezig met een leuk of ingrijpend project aan je bus. Plaats deze dan hier
Harry 341

Re: Van brandweerbus tot weekend camper. 2008

Bericht door Harry 341 » ma aug 17, 2015 15:37

In de To Do lijst staat ook "roestfilter" verwijderen...die zou ik mooi laten zitten..of anders verkopen aan de eigenaar van een wat oudere T4.
Die zoeken zich rot naar zo'n ding..... :lach
Old busses never die...they just fade away.....something red..something blue...something gold and something new.

Crowbie
Contacteer:

Bericht door Crowbie » di aug 18, 2015 8:31

PieterT4 schreef:Mooi project! Ben benieuwd naar de foto's van het keukenblokje, Met deze inbouw kun je flink wat zitplaatsen behouden.
Ik heb het keukenblokje nog niet binnen (ik moet binnenkort naar de UK!). Ik heb 7 zitplaatsen op camper kenteken, erg fijn. De middelste bank is heel makkelijk te verwijderen en redelijk te tillen(dit is wel makkelijk als ik ga kamperen!) gewoon verwijderen.

Misschien komt het roetfilter wel in de verkoop :knipoog

Crowbie
Contacteer:

Bericht door Crowbie » zo aug 30, 2015 10:32

KLeine update,

Ik ga binnenkort naar Z-Frankrijk even groot onderhoud alles goed nakijken.
Probleem 1: stank in de cabine(oplossen!) de pakkingen van turbo/spruitstuk vervangen, lekte enorm vandaar de stank (wat was dat veel werk!) :nuts
Probleem 2: kleine koelvin defect, koelvin vervangen alles aan de voorkant moet verwijderd worden nu blijkt ook de sensor is kapot te zijn, Waarschijnlijk kortsluiting!) deze moet ik nog vervangen worden.

twijfel toch of deze bus de laatste jaren goed is onderhouden door de brandweer!!.

Samen met een kennis van me, alles goed nagelopen, nieuwe olie, filters, uitlezen etc.etc.

Binnenkort wil ik het roetfilter en chippen aanpakken.

Eerst maar is wat geld sparen, geld gaat wel hard !! :bonk

ruudbrouw

Bericht door ruudbrouw » ma nov 28, 2016 19:54

Crowbie schreef:Zoals jullie kunnen zien is mijn keukenblok en kastruimte tijdelijk verwijderd. Ik heb alles zo gemaakt dat je het binnen 10 min kan monteren en demonteren. Ja ja ik weet het, het moet officieel gemonteerd zitten, maar vloeken mag ook niet. :bifun .

HIERBIJ HET GTI GOLF 6 STUUR.
Afbeelding

iK HEB MAAR GEPROBEERT ZELF IETS TE WRAPPEN (lang leven youtube how to do it)? BEST LEUK GEWORDEN, VIND IK.
Afbeelding

ik heb besloten mijn dak te wrappen in high gloss black, ik vind dat mat of carbon niet helemaal bij de auto passen!
Is dit stuur makkelijk om te zetten?

Plaats reactie