Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Aardig wat mazzel met rvs uitlaat

Ben je bezig met een leuk of ingrijpend project aan je bus. Plaats deze dan hier
Plaats reactie
Jakob G
Berichten: 619
Lid geworden op: 15 mei 2011, 22:47

Aardig wat mazzel met rvs uitlaat

Bericht door Jakob G »

Beste leden het is al een tijdje geleden dat ik Jullie bezocht op het forum,

We hebben lang gewacht met het veranderen van de uitlaat, maar leuk wat mazzel gehad,
de roet filter is er tussen weg, er zaten geen sensoren of bedrading aan de uitlaat dat scheelt weer geld voor het afstellen, het bedrijf had nog een nieuwe demper met een deukje extra grote, beter dempende demper.
Alles met elkaar hebben we nu een complete rvs esp uitlaat voor een schijntje, een vrienden prijsje, en we hebben achter een beschermbeugel laten monteren, en een paardagen later is onze bus van achter aan gereden, een beste schade maar de beugel is er goed af gekomen, hahaha wat een bak.
Een onoplettende bestuurder reed stevig op ons in terwijl wij langzaam reden om over een verkeersdrempel te rijden, de man had zijn kinderen in de auto en wou met wat haast met ze naar een zwembad.

Toen we de bus kochten zat er rondom wat schade dat is er onderhand uit hij is straks om door een ringetje te halen.

Morgen zal de schade weer hersteld worden.

De twee achter deuren zijn beschadigt, links een heel klein beetje de rechte word een nieuwe ook weer een nieuw bumper de bodem staat iets bol naderhand wordt er hier en daar wat antiroest behandeling gedaan voor de zekerheid.

Ben een tijdje niet op het forum geweest we hebben weer even een bewogen tijdje gehad, hoort schijnbaar bij ons, je kan er wel veel door leren, toch ook weer ergens goed voor geweest.

De tip die ik van peter heb gekregen toeren boven de 2000 te houden ben ik me steeds van bewust als ik rijd, dus denk haast elke keer aan hem, nog bedankt Peter. :ikrij :proost

Mvg,
Jakob G.
Mocht ik zijn vergeten de groeten van Jakob G.
Gebruikersavatar
Oviivo
Berichten: 2365
Lid geworden op: 15 aug 2012, 14:43

Re: Aardig wat mazzel met rvs uitlaat

Bericht door Oviivo »

Goed om te horen dat je een geluk bij een ongeluk hebt gehad. En je "klinkt" positief, dat is ook mooi :toppie
VW T5 California Black Edition TDI > Individual Project topic
als ebay het niet heeft, vergeet het dan maar
Jakob G
Berichten: 619
Lid geworden op: 15 mei 2011, 22:47

Re: Aardig wat mazzel met rvs uitlaat

Bericht door Jakob G »

Oviivo schreef:Goed om te horen dat je een geluk bij een ongeluk hebt gehad. En je "klinkt" positief, dat is ook mooi :toppie
Beste
Oviivo schreef:
Bedankt voor je fijne reactie,
We denken regelmatig aan Jou\Jullie
Je weet wel waarom.

Morgen kunnen we ons Campertje weer op halen ze zijn toch verschillende dagen met de schade bezig, zelf de laadvloer was door de klap wat bol gaan staan, maar toch ziet het campertje er steeds beter uit het busje had rondom wat lichte schade en dat is nu allemaal weg.

Met een hartelijke groet,
Jakob G.
Ps,
Oviivo schreef: En je "klinkt" positief, dat is ook mooi :toppie
Door goedkoper te gaan wonen, houden we wat meer over, en gaat het wat makkelijker, en je bent nooit te oud om te leren, dus worden we ook steeds wat wijzer, hahaha
Ik heb me nog wel eens laten gaan op het forum, gelukkig hebben verschillende van Jullie daar op heel menselijk gereageerd, en kon ik daar wat ik kwijt, zal dat niet gauw weer doen, wil nooit iemand belasten.
Maar had er dus wel baat bij iets kwijt te zijn, wat met jullie te kunnen delen, eenzaamheid is een raar ding.
Dus het gaat beter. :jumpklap :sjaal
Mocht ik zijn vergeten de groeten van Jakob G.
Plaats reactie