Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Vince's T5 GP

Ben je bezig met een leuk of ingrijpend project aan je bus. Plaats deze dan hier
Gebruikersavatar
Vince Lankhorst
Berichten: 67
Lid geworden op: 19 feb 2017, 15:21
Contacteer:

Re: Vince's T5 GP

Bericht door Vince Lankhorst »

Nou heel veel beter met m'n knie gaat het nog niet echt... Dus we hebben eindelijk wel wat mobiliteit erin... Dus gaan we maar hobby'en :yes

Setje dikke nieuwe speakers opgehaald die voorlopig nog over de radio gaan lopen en uiteindelijk vast wel via een versterker. Dan komt er misschien nog een underseat subwoofertje bij maar dat zien we dan wel weer...

Dus busje slopen :toppie Dat nam ik iets te letterlijk want het loze gaasje boven in de hoek op het dashboard brak aan 1 kant al helaas is 18 stukken... :ie Verder de popnageltjes uitgeboord en de nieuwe pasringen erin gezet en daarin natuurlijk de nieuwe speakers gemonteerd voor de mid/bass, Tweetertjes wilde ik dus netjes in dat loze gaasje verwerken maar dat slaagde in ieder geval aan 1 kant al niet... Kijken of ik bij de volgende kant meer geluk heb, morgen maar eens verder want het licht raakte wat sneller op dan ik hoopte.

Foto's houden jullie heel even van me te goed, want in het donker zie je zo weinig! :lach
T5 GP 2011 140pk / VLShowSolutions
Gebruikersavatar
Vince Lankhorst
Berichten: 67
Lid geworden op: 19 feb 2017, 15:21
Contacteer:

Re: Vince's T5 GP

Bericht door Vince Lankhorst »

Zo het zit erin!

2 dagen knutselen maar dan heb je ook wat! Wat een sound :yes En dan te bedenken dat de speakers nu op ongeveer 25% van hun kunnen zitten, dit omdat er nog geen versterker tussen zit :ie

Ik heb niet veel foto's van het knutselwerk zelf, voornamelijk omdat het niet zonder slag of stoot ging, Eigenlijk alles wat tegen kon zitten zit tegen... Ook de veiligheidsschakelaar had blijkbaar niet echt zin om nog te blijven zitten dus viel het connectortje uit elkaar :bonk Dat had nog wat voeten in de aarde om dat in originele staat te herstellen. Al met al, het zit erin. En het is een DLS Reference RM6.2 set :lach Afbeelding
Afbeelding
T5 GP 2011 140pk / VLShowSolutions
Tommievw
Berichten: 41
Lid geworden op: 19 jan 2017, 14:26

Re: Vince's T5 GP

Bericht door Tommievw »

Nice :toppie De deuren ook nog gedempt?
Waar heb je deze set besteld? Ik ben nog aan het twijfelen welke ik ga aanschaffen
Gebruikersavatar
Vince Lankhorst
Berichten: 67
Lid geworden op: 19 feb 2017, 15:21
Contacteer:

Re: Vince's T5 GP

Bericht door Vince Lankhorst »

Tommievw schreef: 17 okt 2017, 07:54 Nice :toppie De deuren ook nog gedempt?
Waar heb je deze set besteld? Ik ben nog aan het twijfelen welke ik ga aanschaffen
Ik heb de deuren nog niet gedempt maar ik ga het wel nog doen, de deurpanelen willen wel gaan rammelen nu... :groteogen Ik heb ze opgehaald bij CarAudioLimburg in Geleen, heeft ook een webshop! Top service, hij kan ze je ook laten beluisteren en anders kan ik dan ook zeker :yes
T5 GP 2011 140pk / VLShowSolutions
Tommievw
Berichten: 41
Lid geworden op: 19 jan 2017, 14:26

Re: Vince's T5 GP

Bericht door Tommievw »

Oké, ben erg benieuwd dan als je zonder versterker al een mega verschil hoort :adhd

Ik denk dat ik voor de Gladen one 200 ga..
Gebruikersavatar
Vince Lankhorst
Berichten: 67
Lid geworden op: 19 feb 2017, 15:21
Contacteer:

Re: Vince's T5 GP

Bericht door Vince Lankhorst »

Heren en dames... Ik vrees dat er net grote vaart een einde gaat komen aan mijn bus avontuur... Door bedrijfsmatige omstandigheden ben ik min of meer gedwongen om de bus weg te gaan doen... :huilen

Zijn er onder ons geïnteresseerde? Bus is uit 2011, 163000km and running. Prijs is redelijk vast(betreft inlossaldo lease) Of voor bedrijven is overname lease mogelijk, nog 48maanden financial lease openstaand.

In principe 98% in orde. Hier en daar een kleinigheidje en heeft 2 nieuwe achterbanden nodig (APK Adviespunt)

Stuur me gerust een PB en zegt het voort! Mijn dank is groot... :huilen
T5 GP 2011 140pk / VLShowSolutions
Gebruikersavatar
Vince Lankhorst
Berichten: 67
Lid geworden op: 19 feb 2017, 15:21
Contacteer:

Re: Vince's T5 GP

Bericht door Vince Lankhorst »

:wjw ers,

Een kleine update. De bus is nog altijd in mijn bezit en nog altijd beschikbaar voor de verkoop... Inmiddels niets meer aan veranderd of gedaan, hij blijft zoals hij nu is aangezien hij toch weg moet..
T5 GP 2011 140pk / VLShowSolutions
Plaats reactie