Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Zoek draad/topic over extra la onder slaapbank naast de koelkast

Ben je bezig met een leuk of ingrijpend project aan je bus. Plaats deze dan hier
Marcel5
Berichten: 31
Lid geworden op: 11 mei 2017, 09:02

Re: Zoek draad/topic over extra la onder slaapbank naast de koelkast

Bericht door Marcel5 »

Twee fototjes geattached :)
Bijlagen
lade2.jpg
lade1.jpg
Marcel5
Berichten: 31
Lid geworden op: 11 mei 2017, 09:02

Re: Zoek draad/topic over extra la onder slaapbank naast de koelkast

Bericht door Marcel5 »

@Beckontheroad; ik had je privebricht over het hoofd gezien. De lade staat niet op de website van AHW shop, dus je moet ze even mailen voor een prijsopgave / factuur. Ik heb het via een bankoverschrijving betaald en had de lade in een dag of 5 binnnen.
Beckontheroad
Berichten: 2138
Lid geworden op: 13 jan 2007, 15:00
Locatie: Utrecht

Re: Zoek draad/topic over extra la onder slaapbank naast de koelkast

Bericht door Beckontheroad »

Marcel5 schreef: 22 jun 2017, 09:22 @Beckontheroad; ik had je privebricht over het hoofd gezien. De lade staat niet op de website van AHW shop, dus je moet ze even mailen voor een prijsopgave / factuur. Ik heb het via een bankoverschrijving betaald en had de lade in een dag of 5 binnnen.
Hi Marcel, daar was ik al achter, en al contact met AHW en gevraagd hoe ik er een kan bestellen.
Is het een optie om eens bij jou te kijken en te vernemen hoe je e.e.a. hebt bevestigd?
Begrijp dat je 2paar gelijders moet hebben omdat je maar 1 kant gebruikt, das natuurlijk jammer...
Groet
JB
--==There is a thin line between insanity and genius, I passed that line a long time ago==--
Marcel5
Berichten: 31
Lid geworden op: 11 mei 2017, 09:02

Re: Zoek draad/topic over extra la onder slaapbank naast de koelkast

Bericht door Marcel5 »

Heeft jouw bus de gaten al voorgeboord? In dat geval is het vrij simpel:

Ladegeleider in het rubber dopje aan de achterkant van de lade steken. Zorgen dat ie recht ligt en dan aftekenen waar het gaatje in de rail moet komen. (voor de twee schroefjes die de lade aan de rails bevestigen).

Voor de bevestiging van de rails aan de stoel: de eerste schroef gaat altijd in het voorste en bovenste gat van de ladegeleider (zie attachment). Als je dat aanhoudt dan zit ie op de juiste hoogte.

Als de gaten in de stoel niet voorgeboord zijn dan lijkt het me vrij lastig om de juiste hoogte te vinden. Ik zou niet weten hoe je het dan het beste kan doen.

Ik heb inderdaad twee rechter scharnieren over, zonde maar dat wist ik van tevoren :)
Bijlagen
ladegeleider.jpg
Beckontheroad
Berichten: 2138
Lid geworden op: 13 jan 2007, 15:00
Locatie: Utrecht

Re: Zoek draad/topic over extra la onder slaapbank naast de koelkast

Bericht door Beckontheroad »

inmiddels besteld, ben benieuwd,
:-)
JB
--==There is a thin line between insanity and genius, I passed that line a long time ago==--
Plaats reactie