Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

ProjectX

Ben je bezig met een leuk of ingrijpend project aan je bus. Plaats deze dan hier
MdeJonge
Berichten: 32
Lid geworden op: 11 dec 2017, 15:58

Re: ProjectX

Bericht door MdeJonge »

@Snautzer: dat weet ik, maar we hebben al die tijd dat we aan het ombouwen waren natuurlijk vol tarief betaald, en daarom ben ik blij dat we nu naar kwart gaan. Zal een flinke hap uit het budget schelen!

@Walter: we hebben rondom privacy glas, dus inkijk alleen als er licht van de andere kant schijnt (zoals door de voorramen of wanneer het licht aan is 's avonds).
Gordijnen komen er dus vooral voor inkijk 's avonds (bij omkleden etc). Of we ze bij het slapen dicht doen zal de tijd leren, ik denk alleen rond het bed, de rest blijft vermoedelijk meestal open.
Gebruikersavatar
moosev
Berichten: 509
Lid geworden op: 06 sep 2016, 19:29
Locatie: Hoorn

Re: ProjectX

Bericht door moosev »

Mooi hoor! Voor de vloer kun je ook (zwarte) kurk overwegen. Wij hebben nu vinyl maar dat is vrij koud ondanks de X-trem eronder.
gr
Rene
MdeJonge
Berichten: 32
Lid geworden op: 11 dec 2017, 15:58

Re: ProjectX

Bericht door MdeJonge »

Zou het ook niet erg warm worden als de zon er op staat? Misschien minder dan bij vinyl of rubber?

Ik vind de meeste kurkvloeren nog best prijzig per m2, en eigenlijk vind ik vinyl ook wel zo makkelijk.
Ik heb wel bedacht dat als we in het vroege voorjaar zouden gaan kamperen, dat ik dan een vloerkleed er in leg. Dat is wel zo lekker aan je voeten.
Gebruikersavatar
Multivan Generation
Berichten: 33713
Lid geworden op: 14 jan 2007, 14:41
Locatie: Zeeland (Oost)
Contacteer:

Re: ProjectX

Bericht door Multivan Generation »

Kom anders eens een stukje bij me ophalen,
dan kun je het zelf testen (click PVC).
Ik woon niet ver weg.. Gewoon A58 op en na de Vlake tunnel er af.
Je bent welkom.. wel eerst even een PB :knipoog
Groeten Peter
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...
Walda
Berichten: 721
Lid geworden op: 19 sep 2015, 16:19
Locatie: Joure

Re: ProjectX

Bericht door Walda »

Ik heb wel witte kurk op de vloer, maar als ik weer een ombouw zou doen denk ik dat ik geen kurk meer neem. Het is toch wel wat kwetsbaarder voor beschadigingen als andere producten is mijn ervaring nu.

Groeten,

Walter
Plaats reactie