Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Even voorstellen Custom California T5 GP

Ben je bezig met een leuk of ingrijpend project aan je bus. Plaats deze dan hier
Plaats reactie
CustomCalifornia
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 sep 2018, 14:32

Even voorstellen Custom California T5 GP

Bericht door CustomCalifornia »

Hallo ik ben een 27 jarige autofanaat en heb al jaren een grote liefde voor de vag auto's. mijn eerste vag was een golf1 en hier heb ik nu nog een paar van maar niet meer voor dagelijks, ik wou graag wat nieuwers en kocht een caddy 2 daarna een caddy 3 en vervolgens wou ik wel eens een camper proberen. Mijn eerste camper beleving was met mijn orginele t4 cathago van 91 deze auto kocht ik van een oude man en heb ik veel onderhoud aan gepleegd. Toen mijn vriendin en ik er mee weg gingen kwamen we er al snel achter dat deze auto weinig vermogen had in de bergen en toch wel veel berperkingen (vonden wij). Deze camper heb ik daarom verkocht, maar het bleef wel wat jeuken.

Dit jaar de knoop door gehakt, en ook mijn caddy verkocht en er voor gekozen om een jongere transporter aan te schaffen om misschien om te bouwen naar camper.

Na veel zoeken vond ik een mooie basis in een top kleur voor mijn project.
De bijlage 2809117_5_03022018191355.jpg is niet meer beschikbaar
2809117_5_03022018191355.jpg
Na veel bezoekjes gebracht te hebben aan verschillende camper bouwers, vond ik persoonlijk dat de kwaliteit erg tegenviel van de imitatie daken en interieurs. Ik ben een persoon die erg nauwkeurig is en dan stoor ik me snel aan kleine dingen (beetje autistich :nuts ).

Na een gesprek met een goede kennis die ook veel campers bouwt heb ik besloten om te bus met een paar originele delen op te bouwen (dak en keuken).

Na wat nagelbijten het verstand op nul gezet en het hele dak eraf gezaagd.

Er zat allemaal haast achter omdat ik dit jaar nog met de bus op vakantie wou, gelukkig is na veel zoeken en mensen leren kennen alles gelukt om alle onderdelen te vinden en de camper helemaal af te bouwen.

We hebben een prachtige vakantie gehad van dik 4200km en we zijn nu echte kamperfanaten geworden :jumpklap.

Stond er zelf ook versteld van hoe de bus is geworden en hoe leuk ik het bouwen vond (helaas is het wel erg tijdrovend werk).

In korte tijd veel geleerd over california's en de onderdelen daarvan.

De bus wacht nu nog op een nieuwe facelift achterbumper en ik heb nog eens op de wensenlijst staan om er xenon koplampen in te monteren.

Foto's houden jullie nog te goed ! (zijn nu nog te groot om toe te voegen)
Gebruikersavatar
imacthomas
Berichten: 222
Lid geworden op: 15 jul 2009, 00:15

Re: Even voorstellen Custom California T5 GP

Bericht door imacthomas »

welkom, ben benieuwd naar de foto's
Plaats reactie