Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Extern 230 V aansluiting

Ben je bezig met een leuk of ingrijpend project aan je bus. Plaats deze dan hier
Plaats reactie
4Men
Berichten: 4
Lid geworden op: 20 jan 2018, 21:47

Extern 230 V aansluiting

Bericht door 4Men »

Goedendag, ik ben in etappes bezig mon mijn T5 om te bouwen naar Camper.Voor de 230V aansluiting wil ik eigenlijk een externe aanluiting met afluitklep bij de achterbunper plaatsen.Nu zit er links achter het achterwiel een ruimte waar ook aan de binnenzijde een rubberen dop zit.Zou deze geschikt zijn om de kabel door te voeren,vervolgens door de binnenwand naar binnen.Of is er ruimte via de kabels van de trekhaak aansluiting.Iemand ervaring hiermee.Als het kan ook foto,s.Vriendelijke groet,Paul
Gebruikersavatar
Multivan Generation
Berichten: 33713
Lid geworden op: 14 jan 2007, 14:41
Locatie: Zeeland (Oost)
Contacteer:

Re: Extern 230 V aansluiting

Bericht door Multivan Generation »

Bedoel je zo iets?
viewtopic.php?f=24&t=56399&start=28

Groeten Peter
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...
4Men
Berichten: 4
Lid geworden op: 20 jan 2018, 21:47

Re: Extern 230 V aansluiting

Bericht door 4Men »

Dag Peter bedankt voor je reactie,ja het ging me in eerste instantie om de plek van de doorvoer,of die achterlangs geschikt was.Maar ik vermoedde al dat het kon.Ziet er mooi uit Ik ga kijken welke stekker ik ga monteren ,maar bedankt voor je link en duidelijke foto,s Groet Paul
Gebruikersavatar
Hanz
Berichten: 4696
Lid geworden op: 14 feb 2015, 22:59
Locatie: Zaanstreek

Re: Extern 230 V aansluiting

Bericht door Hanz »

Inderdaad een heel mooie oplossing, zoals bijna alles wat Peter hier met ons deelt. Maar over de uitwerking van deze aansluiting (stekker/stopcontact) waren de meningen op het forum nogal verdeeld dus lees ook even de vervolgberichten in het genoemde topic.
Neemt niet weg dat Peter je een bruikbaar antwoord heeft gegeven op je vraag.
Laatst gewijzigd door Hanz op 25 okt 2018, 15:22, 1 keer totaal gewijzigd.
T4 California 1997 - 2.5TDI/ACV
Gebruikersavatar
moosev
Berichten: 509
Lid geworden op: 06 sep 2016, 19:29
Locatie: Hoorn

Re: Extern 230 V aansluiting

Bericht door moosev »

off topic:
Het is geen Crafter geworden? (http://www.weetjewel.nl/phpbb3/viewtopi ... 3#p432273)
Plaats reactie