Welkom op het weetjewel forum, van en voor Transporter rijders.
Voor handige tips en truc zie het viewforum.php?f=14 forum
Veel plezier , webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

T5gp 2012 LWB Kombi project

Ben je bezig met een leuk of ingrijpend project aan je bus. Plaats deze dan hier
Plaats reactie
bemeall

T5gp 2012 LWB Kombi project

Bericht door bemeall » zo dec 02, 2018 19:57

Na lang lezen en rondneuzen was het een klein weekje geleden toch zover, ik heb mijn nieuwe aanwinst opgehaald. :ikrij
Het is een T5 uit 2012 geworden, LWB 9-persoons met net iets meer dan 100.000km op de teller.
84pk en 5-bak, maar wellicht dat ik de software nog eens laat updaten naar 102 of 140pk.

Fototje hoe die erbij stond bij het ophalen:
t5.jpg
Heb hem aan een kleine aankoopinspectie laten onderwerpen, met name de voorbandjes en de remschijven zitten er aan te komen bij volgend onderhoud. Hopelijk is ie verder dan ook in orde :knipoog

Het project kan beginnen! Dus maar eens aan de slag om er in ieder geval een klein keukenblokje, bed, etc. in te fabriceren, zodat hij richting RDW kan voor de keuring. Daarna denk ik dat ik een Reimo slaaphefdak laat plaatsen, zodat ie ook zo snel mogelijk goedkeuring van de belastingdienst kan wegdragen :yes

bemeall

Re: T5gp 2012 LWB Kombi project

Bericht door bemeall » zo dec 02, 2018 20:03

Naast een mooie online bestelling van alle benodigdheden voor in het keukenblokje, vandaag ook maar vast twee platen populieren multiplex gehaald.

Een voordeel, geen problemen met het vervoeren zo :jump

Nu maar eens uittekenen hoe het allemaal moet gaan passen voordat ik de zaag erin zet.
Bijlagen
IMG_2306.jpg

moosev

Re: T5gp 2012 LWB Kombi project

Bericht door moosev » zo dec 02, 2018 21:00

Mooie basis om om te bouwen. Benieuwd wat je allemaal wil gaan doen!

Plaats reactie