Welkom op het weetjewel forum, van en voor Transporter rijders.
Wil je geen advertentie blokken zien in het forum, dan moet je inloggen.
Dan verdwijnen ze.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

T6 versus V-klasse

vragen over de T6
rick_k

Re: T6 versus V-klasse

Bericht door rick_k » do jan 22, 2015 20:55

Wij hebben op de zaak nu een Vito. Een nieuw model. De 111 CDI. Betreft een 1600 Renault motortje met voorwielaandrijving.

Eens kijken hoe het gaat bevallen, heb er nog geen meter mee gereden.

mvg Rick

niels
Contacteer:

Bericht door niels » do jan 22, 2015 21:00

Ik hoop niet dat de echte T6 hier op gaat lijken; het wordt heel erg hoog tijd dat VW wat juiste informatie naar buiten moet gaan brengen, als het al niet te laat is..............

dirktheo369

Bericht door dirktheo369 » di feb 10, 2015 13:06

Wat mij vooral zorgen baart is de kwaliteit van VW. Ik heb 10 jaar probleemloos een T4 gereden en helaas vervangen door een vw T5 128 KW. Veel problemen mee en niet alleen technisch, ook de lak rond de handgrepen van de beide schuifdeuren laat los..........als je geluk hebt krijg je een potje verf en een verfroller van Pon.................Het lijkt erop dat Ford en Mercedes VW voorbij zijn gestreefd, zeker qua techniek...........Na 17 jaar vw is Volkswagen wat mij betreft gezakt van de 1e naar de 3e plaats.

Achterwielaandrijving bij grotere vermogens is overigens niet verkeerd, met name de rechter aandrijfas van de T5 met lange
wielbasis lijkt wel een panty..................en de drukgroep is ook niet iets om over naar huis te schrijven..............die lijkt niet berekend op 174 pk

Wat met de T4 is opgebouwd wordt met de kwaliteit van de T5 weer afgebroken............Helaas, met bloedend hart, voor mij vooralsnog geen vw meer.....................

Plaats reactie