Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Equnox imperiaal

vragen over de T6
Gebruikersavatar
Multivan Generation
Berichten: 33765
Lid geworden op: 14 jan 2007, 14:41
Locatie: Zeeland (Oost)
Contacteer:

Re: Equnox imperiaal

Bericht door Multivan Generation »

Ikenmijnkois schreef: 10 apr 2017, 19:48 Ik was het gesprek vanmiddag aan het opzoeken bij de dealer hahahaha ik liet hem het berichtje lezen wat jij hier schreef hij kon er wel om lachen :gekte maar wist echt niet vwat je ik hiermee bedoelde C profielen
Gr. Marcel
Welke dealer was je ook alweer geweest? :zwaai
ktmkrik schreef: 29 apr 2017, 20:43 Zal ook wel dat hij het niet kent want VW heeft ze niet, op het werk kom ik ze regelmatig tegen op bussen van de concurrentie van VW de MB Sprinter dus, zal wel eens een foto maken.
Breek me de bek niet open..
Binnen 3 minuten in een online Etka gevonden :zwaai
Nummer 1
dakrail transporter en multivan.jpg
nummer 25
dakrail camper.jpg

Bron: http://www.oemepc.com/
Groeten Peter
Ikenmijnkois
Berichten: 140
Lid geworden op: 27 mar 2016, 16:47

Re: Equnox imperiaal

Bericht door Ikenmijnkois »

Bedankt Peter
Toch niet te geloven dit, in de Etka notabene die de dealer ook hebt, moet niet gekker worden.
Bedankt Peter.
Gr Marcel
Met vriendelijke groet
Marcel van Es
Hertog John
Berichten: 3
Lid geworden op: 07 mei 2017, 11:59

Re: Equnox imperiaal

Bericht door Hertog John »

Mijn Equinox imperiaal is ook overgezet van mijn T5 naar de T6, en kon zonder problemen bevestigd worden. Ik heb ook de verlengde versie.
Alleen kwam wel de achterklep net tegen de ladderrol aan. Ik heb een electrisch bedienbare achterklep en misschien heeft het daar mee te maken. We hebben de lippen die aan de imperiaal zitten 1,5 cm afgezaagd en 2 nieuwe gaten geboord om de ladderrol weer te bevestigen en de klep zit nu 1,5 cm vrij van de ladderol. Mij is verteld dat de nieuwe imperiaals iets korter zijn gemaakt vanwege dit probleem.
Ikenmijnkois
Berichten: 140
Lid geworden op: 27 mar 2016, 16:47

Re: Equnox imperiaal

Bericht door Ikenmijnkois »

Hertog John schreef: 07 mei 2017, 13:18 Mijn Equinox imperiaal is ook overgezet van mijn T5 naar de T6, en kon zonder problemen bevestigd worden. Ik heb ook de verlengde versie.
Alleen kwam wel de achterklep net tegen de ladderrol aan. Ik heb een electrisch bedienbare achterklep en misschien heeft het daar mee te maken. We hebben de lippen die aan de imperiaal zitten 1,5 cm afgezaagd en 2 nieuwe gaten geboord om de ladderrol weer te bevestigen en de klep zit nu 1,5 cm vrij van de ladderol. Mij is verteld dat de nieuwe imperiaals iets korter zijn gemaakt vanwege dit probleem.
Nee dat is gelul in de ruimte,als uw achterklep tegen de ladderrol aankomt heeft te maken met,
je hebt namelijk 2 uitvoeringen de 1 voor 2 achterdeuren en de ander is voor een achterklep.
u heeft nu de gene op uw bus die voor achterdeuren geschikt is.
Gr Marcel
Met vriendelijke groet
Marcel van Es
Hertog John
Berichten: 3
Lid geworden op: 07 mei 2017, 11:59

Re: Equnox imperiaal

Bericht door Hertog John »

Dat is helaas geen gelul, want mijn vorige bus was ook een uitvoering met een achterklep. En daar kwam de klep niet tegen de ladderrol aan. Ik had ook de keus om de electrisch bedienbare achterklep iets lager te laten stoppen maar dan moest ik helemaal bukken om in de bus te komen, dus vandaar deze oplossing.
Gebruikersavatar
ktmkrik
Berichten: 1063
Lid geworden op: 21 jan 2012, 14:02

Re: Equnox imperiaal

Bericht door ktmkrik »

Ikenmijnkois schreef: 07 mei 2017, 23:30
Hertog John schreef: 07 mei 2017, 13:18 Mijn Equinox imperiaal is ook overgezet van mijn T5 naar de T6, en kon zonder problemen bevestigd worden. Ik heb ook de verlengde versie.
Alleen kwam wel de achterklep net tegen de ladderrol aan. Ik heb een electrisch bedienbare achterklep en misschien heeft het daar mee te maken. We hebben de lippen die aan de imperiaal zitten 1,5 cm afgezaagd en 2 nieuwe gaten geboord om de ladderrol weer te bevestigen en de klep zit nu 1,5 cm vrij van de ladderol. Mij is verteld dat de nieuwe imperiaals iets korter zijn gemaakt vanwege dit probleem.
Nee dat is gelul in de ruimte,als uw achterklep tegen de ladderrol aankomt heeft te maken met,
je hebt namelijk 2 uitvoeringen de 1 voor 2 achterdeuren en de ander is voor een achterklep.
u heeft nu de gene op uw bus die voor achterdeuren geschikt is.
Gr Marcel
Misschien eens eerst lezen wat er verteld word, John geeft duidelijk aan dat hij een imperiaal van zijn T5 naar zijn T6 heeft over gezet en het op de T5 wel paste en op de T6 niet wat kan toch?
Een kleine aanpassing en je kan met je oude imperiaal weer jaren verder :yes
Plaats reactie