Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

11 DECEMBER 2017 VX-043-S GESTOLEN

vragen over de T6
Ikenmijnkois
Berichten: 140
Lid geworden op: 27 mar 2016, 16:47

Re: 11 DECEMBER 2017 VX-043-S GESTOLEN

Bericht door Ikenmijnkois »

fredje schreef: 31 dec 2017, 14:55 Heb je dit bericht ook al op www.camperforum.nl gezet? stond onlangs ook een bericht van een gestolen VW California van 2016 die bij het huis vandaan gestolen was,niemand had er iets van gemerkt terwijl ze thuis waren.wij waren 3 weken geleden bij Lyon in Frankrijk met onze grote camper,moesten langs de tolweg overnachten doordat we door de sterke mistral niet verder konden rijden,normaal haal ik het niet in mijn hoofd langs de tolweg te slapen we stonden met 5 campers bij elkaar en alleen bij mij waren ze niet binnen geweest omdat ik altijd mijn voorzorgsmaatregelen tref maar bij de andere 4 met een code op het deurslot waren ze binnen geweest en gestolen wat ze tegenkwamen mijn buurman was wel wakker geworden van de kou omdat de deur openstond had nog 2 grote honden in de camper maar helemaal niets gemerkt en de anderen ook niet en wat we tegenwoordig ook veel meemaken als je de camper in de stalling hebt en je gaat met vakantie haalt hem op en laat hem een dag of 3 vooor de deur staan om in te laden en/of er nog een klusje aan moet doen,je gaat weg en ze loeren er gewoon op je hele huis wordt leeggehaald en als je pech hebt en ze vinden je autosleutels gaat alles van waarde in de auto en weg is alles,al een paar maal meegemaakt,ik rijd liever een paar keer naar de stalling om in te laden zodat het niet zo opvalt dat je weg bent het wordt hoe langer hoe erger met dat gajes ga al 40 jaar zo weg maar het wordt steeds minder leuk.Ik hoop van harte dat je bus terug komt.
Groeten
Fred
Drankje wel Fred.
Nee ik heb het nog niet op het camper forum gezet.
Ik dat dat het beter zal zijn als u de link kopieert en het er zelf op zet ik ben niet ingelogd op het camper forum u misschien wel en zal het een stuk makkelijk gaan.
Gr. Marcel
Met vriendelijke groet
Marcel van Es
Plaats reactie