Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Even voorstelen

vragen over de T6
Plaats reactie
Mssh
Berichten: 2
Lid geworden op: 14 okt 2016, 20:42

Even voorstelen

Bericht door Mssh »

Een goede midag ik heet maickel en kom uit enschede en rij al bijna 10 jaar transporter heb nu bijna 2 jaar geleden in zeeland een transporter t6 2.0 dsg 180 pk gekogt van bj 18-9-2011 met 80.000km op de teller pfff bus contant betaalt en helemaal blij maar toen toen begon de elende met 88.000 een olie verbruik van dik 1 liter op net 1.000 km das ni goed had garantsie op de bus heb en moest het bij de garasje laten maken waar ik de bus heb gekocht zo gezecht zo gedaan na veel draama en zeuren en slecht te zijn behandelt door garasje waar ik de bus heb gekocht en veel zonder de bus moeten doen heb ik de bus terug weer blij maar na 2 maanden ofzo liep de multy riem er af heb ik in enschede bij de dealer in enschede laten maaken oorzaak slecht terugemonteert met de vervanging motor pfff maar goed bus hier in onderhaud alles netjes voormekaar maar niet heus toen de aandrijving kapot weer laten maaken toen ging steets wat kapot dat mijn garasje ook heeft gezecht dat er pipos aan mijn bus hebben gesleutelt en dat hun daar ni vrolik van worden maarja ik betaal ja wa dus hun vervangen wa maar ik begon mij wel betje ongerust te maken met wat ik nu van bus heb gekocht en wat nog meer kapot kon maarja als je weer in de bus rijd ben je weer verlieft ging even goed en bam dsg kapot even vervangen voor 4.300€ dat hakt er wa in maar geen weg terug dus laten fixen en als klap op de vuur pijl nu met net over de 2ton rookt de bus heel erch bij stilstaan en met wegrijden heel erch das ni goed dus nalaten kijken na de verstuivers en toen kreeg ik het telefoontje dat ik even bij de garasje moest komen ze wilden me paar dingen laten zien pffff motor weer dood 😭nu de bus geschorst wan om hem gelijk te fixen moet ik 10.600€ neerlegen pfff het haud ook een keer op weet even niet meer wat te doen verkoopen met kapote motor of laten maaken 😞bedankt voor die gene die dit heb willen lezen ik heb meerdere bussen gehat 19d 24d 2keer 2.5 tdi en ook de carravele t4 top bus altijd plezier megehad en nu de t6 maakt alles kapot 😡😡 :T54LIFE
Bijlagen
Mijn busje
Mijn busje
Plaats reactie