Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Noorwegen Novice

Reisverhalen verslagen die de weetjeweller meegemaakt hebben. Foto verplicht en een leuk verhaal natuurlijk. Moet wel de moeite waard zijn, geen ritje naar de buurman enz.
Gebruikersavatar
Snautzer
Berichten: 3672
Lid geworden op: 27 jun 2015, 21:45

Re: Noorwegen Novice

Bericht door Snautzer »

Bedankt alle , kosten zijn redelijk denk ik.
Gebruikersavatar
bvddobb
Berichten: 1475
Lid geworden op: 15 okt 2013, 10:51
Locatie: Utrecht

Re: Noorwegen Novice

Bericht door bvddobb »

Dan heb je natuurlijk op veel kleine mooie bergweggetjes nog de privé-tol, vaak te betalen in een hokje: briefje invullen, briefje en geld in een busje:

Afbeelding
Gebruikersavatar
Hanz
Berichten: 4696
Lid geworden op: 14 feb 2015, 22:59
Locatie: Zaanstreek

Re: Noorwegen Novice

Bericht door Hanz »

En ook bij die privé tolhokjes zijn het bescheiden prijsjes is mijn ervaring.
T4 California 1997 - 2.5TDI/ACV
Gebruikersavatar
J vd Pal
Berichten: 3195
Lid geworden op: 26 jun 2014, 08:41
Locatie: Hoeksche Waard

Re: Noorwegen Novice

Bericht door J vd Pal »

Maar vaak wel de mooiste weggetjes!
Groeten

Jasper


2002 California Event ACV Reflex Silver
Gebruikersavatar
Snautzer
Berichten: 3672
Lid geworden op: 27 jun 2015, 21:45

Re: Noorwegen Novice

Bericht door Snautzer »

En weer een top tip :toppie
Hanssyncro
Berichten: 915
Lid geworden op: 22 okt 2015, 16:01
Locatie: Maasbracht

Re: Noorwegen Novice

Bericht door Hanssyncro »

Wij hebben, ik weet zo een twee drie niet meer uit mijn hoofd, waar of welke weg het was een weg gereden waar alleen betaald kon worden met credit card en dit was anderhalf jaar geleden. We wisten dit omdat een Noor ons die weg liet rijden omdat deze zo prachtig was. We zijn al zo vaak in Noorwegen geweest en dachten echt alles wel te hebben gezien...die route was voor ons onbekend en prachtig. Zelfs begin oktober want toen waren wij er.


Groetjes, Petra
Groetjes, Petra
Gebruikersavatar
bvddobb
Berichten: 1475
Lid geworden op: 15 okt 2013, 10:51
Locatie: Utrecht

Re: Noorwegen Novice

Bericht door bvddobb »

Hanssyncro schreef: 10 apr 2018, 15:52 Wij hebben, ik weet zo een twee drie niet meer uit mijn hoofd, waar of welke weg het was een weg gereden waar alleen betaald kon worden met credit card
Dat zal misschien de Atlanterhavsveien geweest zijn. Daar moet je ter plaatse betalen. Wij zijn er eens straal het tolhuis aan de kant van Kristansund voorbij gereden omdat we zo gewend waren aan de automatische tollen.... :ikrij
De tolgaarder kwam schreeuwend en zwaaiend zijn hokje uit, wij achteruit terug... :bonk
Laatst gewijzigd door bvddobb op 11 apr 2018, 13:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Hanssyncro
Berichten: 915
Lid geworden op: 22 okt 2015, 16:01
Locatie: Maasbracht

Re: Noorwegen Novice

Bericht door Hanssyncro »

bvddobb schreef: 10 apr 2018, 23:28
Hanssyncro schreef: 10 apr 2018, 15:52 Wij hebben, ik weet zo een twee drie niet meer uit mijn hoofd, waar of welke weg het was een weg gereden waar alleen betaald kon worden met credit card
Dat zal de Atlanterhavsveien geweest zijn. Daar moet je ter plaatse betalen. Wij zijn er eens straal het tolhuis aan de kant van Kristansund voorbij gereden omdat we zo gewend waren aan de automatische tollen.... :ikrij
De tolgaarder kwam schreeuwend en zwaaiend zijn hokje uit, wij achteruit terug... :bonk
Helaas heb je het mis...daar zijn we anderhalf jaar geleden niet geweest. Ik weet niet welk wegnummer het wel moet zijn geweest...het is alleen lastig uit te leggen waar het precies was als je niet weet waar we reden.
Atlantic Road kun je gewoon met cash of bankpas betalen en heb je niet je Credit Card nodig.

Groetjes, Petra
Groetjes, Petra
Gebruikersavatar
Henk250
Berichten: 2042
Lid geworden op: 28 mei 2007, 17:35
Locatie: Midden Brabant

Re: Noorwegen Novice

Bericht door Henk250 »

bvddobb schreef: 10 apr 2018, 23:28
Hanssyncro schreef: 10 apr 2018, 15:52 Wij hebben, ik weet zo een twee drie niet meer uit mijn hoofd, waar of welke weg het was een weg gereden waar alleen betaald kon worden met credit card
Dat zal misschien de Atlanterhavsveien geweest zijn. Daar moet je ter plaatse betalen. Wij zijn er eens straal het tolhuis aan de kant van Kristansund voorbij gereden omdat we zo gewend waren aan de automatische tollen.... :ikrij
De tolgaarder kwam schreeuwend en zwaaiend zijn hokje uit, wij achteruit terug... :bonk
Probeerde je niet gewoon onder het betalen uit te komen?

:politie
Je begint met een pc....en eindigt met Mac.
Plaats reactie