Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

aankoop t4

vragen over de T4
Plaats reactie
pieterlinda
Berichten: 174
Lid geworden op: 05 feb 2007, 21:00

aankoop t4

Bericht door pieterlinda »

Hallo, t4 rijders Zat:a.s. ga ik kijken bij een t4 bouwjaar 1999 KMstand 126000 met n.a.p. 88 pk , kleur wit , lm velgen, 5 cm verlaagd , + enkele elek paketten nu is mijn vraag : wat is ongeveer de prijs van deze auto{ particulier gebruikt} Alvast bedankt voor jullie reacties. Pieter.
chrisx1974
Berichten: 19
Lid geworden op: 15 jan 2007, 20:01
Locatie: Vlissingen

Bericht door chrisx1974 »

Hoi Hoi

Het ligt er aan hoe die er uitziet zowel binnen als buitenkant.
Eventuele technische mankementen zie je niet ook al loopt hij op dat moment als een zonnetje is mijn ervaring.
Je persoonlijke algehele indruk van een auto bepaald al snel het bedrag. Het is net als met vrouwen... het moet klikken hahaha...

Maar even serieus. Uitgaan van wat jij opnoemd denk ik aan een richtprijs tussen de € 6000,- a € 9000,- (voor een dubbele cabine).
Voor een 8 persoons € 1200,- a max. €15000,-

Ligt er ook maar weer aan welke elec. extra's er in zitten. Werkt alles nog ?
Ziet alles er compleet uit ?

Misschien vinden anderen dit te duur.... anderen zullen zeggen nee je hebt ze veel goedkoper. Ik geef een persoonlijk antwoord naar hetgeen ik gezien en gehoord en meegemaakt heb.

Groetjes en Succes

Chris
ardesch 879
Berichten: 1164
Lid geworden op: 12 jan 2007, 21:18
Locatie: ommen

Bericht door ardesch 879 »

Is de distributie riem al vervangen
Gebruikersavatar
Dirk/970
Berichten: 1042
Lid geworden op: 14 jan 2007, 20:57
Locatie: Eerbeek

Bericht door Dirk/970 »

Hey wellekom, ook bij deze familie :jump

Toch maar een TDI (88) :klappen ? Zeker goed gevangen?! :gekte

Ardesch slaat de spijker op zijn kop, met zo'n km-stand moet je er wel een nieuwe distributie set op hebben, of er bij bedingen. Hoe makkelijk dat dat gaat hangt natuurlijk af of je van een partikulier koopt, van een handelaar of van een garagebedrijf.
Hoeveel profiel zit er nog op de banden?
Een auto met een partikulier verleden kan je geen BTW meer aftrekbaar van maken, of ga je de auto zelf ook partikulier rijden (niet op het bedrijf zetten), dan is marge natuurlijk weer interssanter.
Vergeet geen :T44EVER -stickers te bestellen bij Henk-1 wjw!
:zwaai T4 TDI 75kW Kombi LWB bj 2002
1e Wet van Constructie: maak de onderdelen te groot en sla en dan net zo lang op tot het past!
Gebruikersavatar
Charles 1065
Berichten: 1061
Lid geworden op: 13 jan 2007, 23:03
Locatie: Silvolde

Bericht door Charles 1065 »

Heb 3 maanden terug een blauwe T4 gekocht ook 65 pk met dubbel cabine en 157000 kilometer en een carravelle interieur voor 8500!
En nog geen seconde spijt wat is dat een genot! Hiervoor een T4 1.9 diesel gehad en een T4 1.9td en een Hiace 2.4 maar de 2.5 tdi springt er uit! :jumpklap
pieterlinda
Berichten: 174
Lid geworden op: 05 feb 2007, 21:00

Bericht door pieterlinda »

ardesch 879 schreef:Is de distributie riem al vervangen
Ja de riem is vervangen bij 90.000 km.
Plaats reactie