Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

koppeling

vragen over de T4
Plaats reactie
Tonnie 483
Berichten: 100
Lid geworden op: 04 feb 2007, 19:31
Contacteer:

koppeling

Bericht door Tonnie 483 »

Hoi ,ik zoek een gebruikte drukgroep en koppelingsplaten van een T4 1.9TD van 2001.Ik heb mijn bus laten tunen maar mijn drukgroep kan het niet aan .Heb een bedrijf in utrecht gevonden die past de drukgroep en platen aan ,aan mijn koppel.Hierom zoek ik een paar oude ivm dat ik die drukgroep en plaat ongeveer een week kwijt ben ,en anders niet zou kunnen rijden.
Tonnie
Gebruikersavatar
Multivan Generation
Berichten: 33714
Lid geworden op: 14 jan 2007, 14:41
Locatie: Zeeland (Oost)
Contacteer:

Bericht door Multivan Generation »

Hallo Tonnie,
hoe heet dat bedrijf en heb je een linkje van een website of zo?

alvast dank

Groeten Peter
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...
Tonnie 483
Berichten: 100
Lid geworden op: 04 feb 2007, 19:31
Contacteer:

koppeling

Bericht door Tonnie 483 »

Kijk maar eens op onderstaande link,die heb ik gebeldt gehad en die kunnen bestaande drukgroep en koppelingsplaat aanpassen.Zit alleen nog verlegen om een oude drukgroep en koppelingsplaat,want die ben je dan ongeveer een week kwijt.
Tonnie. http://www.remservice.org/actueel.asp
Gebruikersavatar
Multivan Generation
Berichten: 33714
Lid geworden op: 14 jan 2007, 14:41
Locatie: Zeeland (Oost)
Contacteer:

Bericht door Multivan Generation »

Dank je wel tonnie :happy

Misschien kun je het eens bij een dealer vragen?
Of anders hier eens kijken:
http://www.t4forum.de/wbb2/thread.php?t ... 370&page=6

En dan vooral de linkjes even bekijken :knipoog

groeten Peter
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...
Gebruikersavatar
bobbie
Berichten: 32
Lid geworden op: 14 jan 2007, 22:36

Bericht door bobbie »

verzwaarde koppelingen worden gewoon geleverd. heb zelf mijn bus omgebouwd naar een 1.9 TDI en gewoon een verzwaarde sachs koppeling gekocht en perfect :happy :lach
never drive faster than your angel can fly
Tonnie 483
Berichten: 100
Lid geworden op: 04 feb 2007, 19:31
Contacteer:

koppeling

Bericht door Tonnie 483 »

Hoi Bobby,kan hem niet krijgen .Ze zeggn ookdat ik bij sachs niet kan krijgen voor mijn koppel.Heb nu een koppel van 225Nm en 95 pk,was voorheen 67 pk en een koppel van 151Nm.Weet niet of er een past van een 1.9 TDI..Zou graag een onderdeel nummer willen hebbeb van een sachs koppelingsplaat en Drukgroep.In Nederland zeggen ze dat er geen is van sachs voor mijn koppel.Zou wel naar sachs in duitsland willen bellen,maar dat red ik niet met mijn duits.; Als er iemand is die goed duits kan en die zou willen bellen voor mijn,zou dat fijn zijn.Groetjes Tonnie
Gebruikersavatar
Multivan Generation
Berichten: 33714
Lid geworden op: 14 jan 2007, 14:41
Locatie: Zeeland (Oost)
Contacteer:

Bericht door Multivan Generation »

Ja daarin heb je gelijk,
alleen niet voor een AJT motor.
Daar leveren ze wel een plaat voor en een lager maar niet een versterkte drukgroep (althans bij Sachs raceperformance niet)

Wat was jij kwijt voor die verzwaarde koppeling, Bobbie?

groeten en alvast dank

Peter
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...
Gebruikersavatar
bobbie
Berichten: 32
Lid geworden op: 14 jan 2007, 22:36

Bericht door bobbie »

koppeling past de priesas van de originele bak past n.l. ook in een 1z motor {is een 1.9 TDI} Zal even in de bonnen zoeken en de juiste nr's en merk zoeken. Weet bijna zeker dat hij van sachs is maar een mens kan zich vergissen kom er nog op terug zal in de loop van het weekend worden. Heb het {zoals de meeste mensen tegenwoordig } erg druk met brood op de plank brengen.
:yes :toppie
never drive faster than your angel can fly
Gebruikersavatar
Multivan Generation
Berichten: 33714
Lid geworden op: 14 jan 2007, 14:41
Locatie: Zeeland (Oost)
Contacteer:

Bericht door Multivan Generation »

@ Tonnie:
kijk ook eens hier:

http://www.sachs-race-engineering.de/ow ... /35861.pdf

Vanaf pagina: 281 heb je de T4 vermeld.

groeten Peter
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...
Tonnie 483
Berichten: 100
Lid geworden op: 04 feb 2007, 19:31
Contacteer:

Koppeling

Bericht door Tonnie 483 »

Ik had vandaag Brezan gebeld,met de vraag of hun iets hadden.Ze belde mijn vanmiddag op met dat ze een kompleete koppelingszet hadden.Hij kon mijn niet vertellen hoeveel Nm de drukgroep dan aan kon.Hij zei dat die set van Sachs afkomt.Heb gevraagd wat het bestelnummer was.Weet iemand of dit een sachs nummer is kan het nummer niet bij peter op de link vinden.Het nummer is 3000961601.
Ga morgen de grens over bij kranenburg,iemand een adres daar in de buurt waar ze drukgroepen verkopen van sachs.
Tonnie
Plaats reactie