Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Roest op mijn troetel

vragen over de T4
Gebruikersavatar
René
Berichten: 5269
Lid geworden op: 13 jan 2007, 21:18
Locatie: Obdam, gechipte 151PK VCDS en vagdash 2.5. Tel: 0637199013.

Re: Roest op mijn troetel

Bericht door René »

Multivan Generation schreef:
Berrie en Rene schreef:
Na inspectie en wat heen en weer gedram.
Vooral dat gedram zal wel geholpen hebben,
want daar ben je best wel goed in :bifun :bifun :bifun :bifun
Hey wijsneus, kijk maar uit dat ik niet tegen jou ga drammen.
:klappen :klappen :klappen :klappen :jumpklap
Gebruikersavatar
bartt4
Berichten: 3254
Lid geworden op: 13 mar 2007, 00:16
Locatie: Stiens

Re: Roest op mijn troetel

Bericht door bartt4 »

Inlijmen? gewoon kitten dus. Goede plaatwerker last een goede plaatwerker last zodat het de eerste 10 jaar niet weer roest. Plakken (lijmen ) doe je alleen bij autos die nieuw ook zijn gelijmt.
Heb 10 jaar in de autoschade gezeten deel van ons bedrijf destijds overgenomen door care. Vaklui ok maar niet voor restauratie etc puur schade.
Gewoon uitslijpen nieuwe stukken er in (maken of deelstukken) behandelen (primers tectiel wax) dan kun j goede resultaten krijgen.

anders geweoon zelf aan de slag gaan want je was al goed opdreef complimentjesssssssssssssssssssssssssssssssssssss
RUBBEREXPRESS
Gebruikersavatar
René
Berichten: 5269
Lid geworden op: 13 jan 2007, 21:18
Locatie: Obdam, gechipte 151PK VCDS en vagdash 2.5. Tel: 0637199013.

Re: Roest op mijn troetel

Bericht door René »

bartt4 schreef: anders geweoon zelf aan de slag gaan want je was al goed opdreef complimentjesssssssssssssssssssssssssssssssssssss
thankx

Ik ving wel wat op over puntlassen, en dacht dat de werkplaats chef ergens zijn gelijk wou halen ivm de terugkomende roest. Hij roest namelijk nu exact op de laspunten. Dat zijn de aanhechtingspunten van het roestige binnenscherm.
Gebruikersavatar
bartt4
Berichten: 3254
Lid geworden op: 13 mar 2007, 00:16
Locatie: Stiens

Re: Roest op mijn troetel

Bericht door bartt4 »

Ja tis moeilijk tussen puntlassen een goede roestvrije oplossing te krijgen. Probeer een goede wax tectiel of wat ik zelf veel gebruik (cardanolie) die is dik en vloeit toch tussen 2 delen plaat. eventueel gaatjes boren dan inspuiten en daarna van die zwarte stopjes in de gaatjes doen.
RUBBEREXPRESS
Plaats reactie