Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Schokbrekervraag

vragen over de T4
Gebruikersavatar
Dirk/970
Berichten: 1042
Lid geworden op: 14 jan 2007, 20:57
Locatie: Eerbeek

Re: Schokbrekervraag

Bericht door Dirk/970 »

Dak, tsja, ben vorige maand weer teruggeweest en er is weer e.e.a. aan gebeurd, nu met name de ruimte tussen de hemelplaat en het dak opgevuld met houten blokjes om te voorkomen dat de bevestigingsplaten van de gasveren er nog doorheen gaan drukken. Kijken of het nu wil blijven zitten. Tot dusver geen enkel klagen over de service bij FSL (ook na een ruim jaar nog kostenloos geholpen maar het blijft toch steeds een uur rijden), maar ik denk dat ik de volgende keer er zelf eens in kruip. Elke eerdere reparatie waar ik voor heen gegaan ben was het toch nét niet.

Maar intussen heb ik wel een 2,5 persoons FSL-camper: voor onze Thijs heb ik een bedje van 140x60cm gemaakt dwars boven de voorstoelen, daar kan hij nog jaaaren in slapen. Of tot nr. 2 zich aankondigd natuurlijk :knipoog Ik ben nog bezig met veiligheidsnetten voor en achter het bed en een gordijn achter de stoelen, maar als het af is zal ik wat foto's posten.
:zwaai T4 TDI 75kW Kombi LWB bj 2002
1e Wet van Constructie: maak de onderdelen te groot en sla en dan net zo lang op tot het past!
Plaats reactie