Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Deuren 'uitgehangen' / ' uitgezakt

vragen over de T4
Plaats reactie
Gebruikersavatar
roelofwielinga
Berichten: 35
Lid geworden op: 27 feb 2007, 10:57
Locatie: Zwitserland

Deuren 'uitgehangen' / ' uitgezakt

Bericht door roelofwielinga »

mijn deuren zijn een paar millimeter verzakt en daarom vallen ze niet meer mooi in het slot. Bij het dichtslaan worden ze a.h.w. eerst ietsjes opgetilt door het slot.

iemand een idee hoe ik dit kan oplossen??
Gebruikersavatar
francisco
Berichten: 819
Lid geworden op: 14 jan 2007, 19:59
Locatie: 's-Hertogenbosch
Contacteer:

Bericht door francisco »

als je de deuren opent heb je daar een schakel schanier zitten (uit hoofd met 3 bouten m10) als je die beetje los maakt kun je de deur allekanten op schuiven. dit is echter geen makkelijk werkje.

Ik heb dit weleens bij een ander wagen gedaan maar nog nooit bij een T4, wel een x mijn schuifdeur afgesteld ging best makkelijk.


grt frank
Rob
Berichten: 6
Lid geworden op: 13 jan 2007, 22:18
Locatie: Enschede

Re: Deuren 'uitgehangen' / ' uitgezakt

Bericht door Rob »

[quote="roelofwielinga"]mijn deuren zijn een paar millimeter verzakt en daarom vallen ze niet meer mooi in het slot. Bij het dichtslaan worden ze a.h.w. eerst ietsjes opgetilt door het slot.

iemand een idee hoe ik dit kan oplossen??[/quote]

Ik weet het niet, had zelf ook dat probleem, de garage had het voor me opgelost maar na een paar weken had ik hetzelfde weer. Zo gelaten en sinds een paar weken doet de deur weer gewoon dus of het met "hangen"te maken heeft betwijfel ik. Er was ook iemand sie zei dat het met de druk te maken had. Raampje open en hij doet het weer. Mooi niet
10 heren ,10 verschillende antwoorden
Succes ermee
Plaats reactie