Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

enkele vraagjes

vragen over de T4
Gebruikersavatar
jurgendocx
Berichten: 113
Lid geworden op: 31 jan 2007, 08:39
Locatie: mechelen

enkele vraagjes

Bericht door jurgendocx »

beste wjw's , ze hebben begin deze week mijn T4 geramd langst achter terwijl ik braaf stond aan te schuiven :muur . de expert heeft hem totaal verlies verklaart tot mijn groot spijt hij begon er net naar wens uit te zien . maar ik blijf niet met de pakken zitten en heb mij al een andere op het oog , de vraag is deze heeft een donkerblauw interieur niet zo mooi vind ik persoonlijk, bestaat er een zwart dashbord en zwarte vloerbekleding voor een t4.of is er een mogelijkheid om het dashbord te overtrekken, zetels komen int leer dus daar is geen probleem. het is een verlengde carravele van 99 2.5 TDI met airco standkachel parabool velgen ik kan deze kopen voor 8000€ is dat een goeie prijs .
DIT IS MIJN GERAMDE T4 VOOR EN NA
Afbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar
Henk-1
Site Admin
Berichten: 4455
Lid geworden op: 11 jan 2007, 11:24
Locatie: Stadskanaal
Contacteer:

Bericht door Henk-1 »

:groteogen :alarm jammer van je T4 Jurgen

ja ik ken die blauwe dashboard . Vind ze persoonlijk ook niet zo
Je kunt ze eventueel overspuiten in een andere kleur , volgens mij zijn hier speciale spuitbussen voor

En vloerbedekking in het zwart , ik heb zwarte project tapijt
Zelf gelegd , was veel werk
Maar of ie ook origineel verkrijgbaar is :vraagteken
Groetjes webmaster Henk-1 :wjwnl VW T5 1.9TDI uit 2008 140PK
Gebruikersavatar
JMJ
Berichten: 58
Lid geworden op: 08 feb 2007, 14:46
Locatie: Zeeland

Bericht door JMJ »

Hoi,
Dat is inderdaad een goede prijs... helaas rijden er maar weinig oude vrouwtjes in een verlengde t4, dus wees op je hoede. De vraag is waarom maar 8000? Automaat misschien? Heb je garantie?

Groetjes, Jeroen :winter
Gebruikersavatar
jurgendocx
Berichten: 113
Lid geworden op: 31 jan 2007, 08:39
Locatie: mechelen

Bericht door jurgendocx »

de prijs is zo laag denk ik omdat er mss 196000km op staat. het is van ne maat van mij die zijn schoonvader . en dit kreeg hij voor export ook . waar moet ik zeker op letten bij een caravelle mvg jurgen
Gebruikersavatar
René
Berichten: 5269
Lid geworden op: 13 jan 2007, 21:18
Locatie: Obdam, gechipte 151PK VCDS en vagdash 2.5. Tel: 0637199013.

Bericht door René »

Je kunt anders ook een ander dashboard plaatsen, er is namelijk nog wel vraag naar zo'n blauw dashboard.
Dan heb je voor weinig toch weer wat moois.

René
Gebruikersavatar
francisco
Berichten: 819
Lid geworden op: 14 jan 2007, 19:59
Locatie: 's-Hertogenbosch
Contacteer:

Bericht door francisco »

jurgendocx jammer man van je T4 zeker wel KL%$#@EN

veel suc6 met een nieuwe T4 uitzoeken.

grt frank.

ps worden er losse onderdelen verkocht van je T4?
Gebruikersavatar
jurgendocx
Berichten: 113
Lid geworden op: 31 jan 2007, 08:39
Locatie: mechelen

ik moet hem afstaan

Bericht door jurgendocx »

ik moet mijn t4 afstaan aan de verzekering ik mag er afhalen maar moet er terug opzetten zodat hij in de oorspronkelijke staat blijft. ik heb de wielen eraf gehaald de powerbox, deurbakken ik denk dat ik al rond ben
Gebruikersavatar
matje86
Berichten: 13085
Lid geworden op: 12 jan 2007, 19:43
Locatie: Zaanstad

Bericht door matje86 »

stoelen ruilen??????
Volgers Facebook ,, Matje Weetjewel ,,
Gebruikersavatar
jurgendocx
Berichten: 113
Lid geworden op: 31 jan 2007, 08:39
Locatie: mechelen

Bericht door jurgendocx »

stoelen heb ik nu niet nodig alleen een andere dashbord en deurpanelen en vloerbekleding alles behalve blauw ik heb een andere gekocht een donker blauwe carravele dubbel cabine met airco enz.. van 99 maar alles in het interieur is int blauw en dat vind ik een min punt maar zo weten we weer wat doen :happy
Gebruikersavatar
Dirk/970
Berichten: 1042
Lid geworden op: 14 jan 2007, 20:57
Locatie: Eerbeek

Bericht door Dirk/970 »

(knipper-) lichtunits (indien nog heel en als je de oude nog hebt), sidebars, zonneklep.
:zwaai T4 TDI 75kW Kombi LWB bj 2002
1e Wet van Constructie: maak de onderdelen te groot en sla en dan net zo lang op tot het past!
Gebruikersavatar
jurgendocx
Berichten: 113
Lid geworden op: 31 jan 2007, 08:39
Locatie: mechelen

Bericht door jurgendocx »

probleem met zonneklep is dat die op het dak gereveteerd is dus als ik die eraf moet boren dat zitten we met gaten en lichten heb ik de orginele niet meer
Gebruikersavatar
Dirk/970
Berichten: 1042
Lid geworden op: 14 jan 2007, 20:57
Locatie: Eerbeek

Bericht door Dirk/970 »

Ja, da's jammer ...

Jurgen, sterkte met de situatie en succes met {het vinden van} een nieuwe bus!
:zwaai T4 TDI 75kW Kombi LWB bj 2002
1e Wet van Constructie: maak de onderdelen te groot en sla en dan net zo lang op tot het past!
Gebruikersavatar
Pascal-141
Berichten: 10820
Lid geworden op: 12 jan 2007, 22:11
Locatie: Tussen Antwerpen en Brussel

Re: ik moet hem afstaan

Bericht door Pascal-141 »

jurgendocx schreef:ik moet mijn t4 afstaan aan de verzekering ik mag er afhalen maar moet er terug opzetten zodat hij in de oorspronkelijke staat blijft. ik heb de wielen eraf gehaald de powerbox, deurbakken ik denk dat ik al rond ben
Hoogstwaarschijnlijk is de tegenpartij in de fout , aangezien je achteraan bent aangereden ?
Als de verzekering nu zegt dat het een total-loss is , dan kun jij wel eisen om hem te herstellen (als je dat wil natuurlijk). Als ze dat niet willen doen , dan kun jij ook eisen dat zij jou een identieke T4 zoeken met dezelfde kilometerstand en dezelfde opties en alles. Dat is JOUW recht ! Als ze dat niet kunnen , dan moeten ze je oude T4 herstellen.
Veel mensen laten de verzekeringsmaatschappijen TE gemakkelijk op hun kop zitten ...


Die Caravelle die je weet staan : zit daar een dubbel cabine in , of ga je er mee rijden als Caravelle ?
Gebruikersavatar
jurgendocx
Berichten: 113
Lid geworden op: 31 jan 2007, 08:39
Locatie: mechelen

Bericht door jurgendocx »

dit is een dubbel cabine en mijn oude mag zelfs niet gemaakt morden met occasie stukken maar geen nood ik denk dat ik beter ben met diene caravelle
:klappen
Gebruikersavatar
francisco
Berichten: 819
Lid geworden op: 14 jan 2007, 19:59
Locatie: 's-Hertogenbosch
Contacteer:

Bericht door francisco »

ik wil de verlichting voor wel ruilen met die van mij. Ik heb nog orginelen voorlampen met lichte knipper lichten op me T4. die wil ik wel ruilen voor de ZWO. en verzend kosten wil ik wel betelen :knipoog

grt frank.
Plaats reactie