Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

ben op zoek naar een t4 2.5 td rode i

vragen over de T4
Plaats reactie
Gebruikersavatar
peter 428
Berichten: 142
Lid geworden op: 14 jan 2007, 15:57
Locatie: schouwen-west

ben op zoek naar een t4 2.5 td rode i

Bericht door peter 428 »

Ik ben op zoek naar een t4 2.5 td rode i,nu wil ik graag weten of er ook verlengde versie's met een rode i zijn gemaakt.
Ben al aan het rond kijken overal maar nog niets gevonden.
Is het misschien mogelijk om een rode i in een verlengde t4 te plaatsen en zoja wat gaat dat kosten.

peter428
klaas
Berichten: 11
Lid geworden op: 23 jan 2007, 21:59

Bericht door klaas »

Wat voor een zoek je dan? Ik heb een zwarte [black-magic pearl] van bouwjaar 2001 met 150000 km op de klok. Er zit alles op en aan wat er maar aan kan zitten, zoals twee standkachels, een voor interieur en een voor de motorvoorverwarming die ik met een afstandbediening van zon 500 meter kan starten + originele VW-navigatie + dubbele EPS-ovaal schuin omhoog aan de achterkant vanaf de motor helemaal RVS + dubbele climatronic + stoelverwarming voorin + complete caravelle-uitvoering op kenteken + achterklepspoiler + getunede motor tot 185 PK. Ook originele VW-radio met 6 CD-wisselaar onder dashboard {met chromen tellerringen en houtnerf erop}. Wat voor prijs heb je in gedachten eventueel? Oh ja, als je wil kun je 206 km per uur. Gemiddeld verbruik ong. 1 op 12
Gebruikersavatar
peter 428
Berichten: 142
Lid geworden op: 14 jan 2007, 15:57
Locatie: schouwen-west

rode i

Bericht door peter 428 »

Ik ben eigenlijk op zoek naar een verlengde t4 met een rode i ,is dat ook het ook het geval met jouw bus.
Heb je er toevallig foto's van en wat moet hij kosten.

peter 428
Jimbo
Berichten: 225
Lid geworden op: 13 jan 2007, 23:55

Bericht door Jimbo »

Hallo Klaas,

Op geel of op grijs kenteken?

mail me anders ff een pb op info at bonsai dot nl
Transivan
Berichten: 56
Lid geworden op: 15 jan 2007, 22:11
Locatie: Belgische Kempen

Bericht door Transivan »

Ik zoek hetzelfde.
Een 150pk-versie met lange wielbasis bestaat zeker!
Ik weet er eentje staan in Duitsland, maar ik zou er liever eentje vinden
in eigen land.

Groeten
Gebruikersavatar
carl
Berichten: 489
Lid geworden op: 12 jan 2007, 23:17
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: ben op zoek naar een t4 2.5 td rode i

Bericht door carl »

peter 428 schreef:Ik ben op zoek naar een t4 2.5 td rode i,nu wil ik graag weten of er ook verlengde versie's met een rode i zijn gemaakt.
Ben al aan het rond kijken overal maar nog niets gevonden.
Is het misschien mogelijk om een rode i in een verlengde t4 te plaatsen en zoja wat gaat dat kosten.

peter428
ja die is er wel,
ik heb dan een caravele 150 pk kort zilver :lach en mijn buur man heeft een caravele 150 pk verlengt zwart :groteogen .

dus suc6 met zoeken :happy

Groet
Carl
Afbeelding
T4 TDI caravelle 111 kw met K&N Filter, EPS katvervanger,midden demper, Twee einddempers DTM ovaal.:happy
Plaats reactie