Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

strak zetten mag dit??

vragen over de T4
Gebruikersavatar
francisco
Berichten: 819
Lid geworden op: 14 jan 2007, 19:59
Locatie: 's-Hertogenbosch
Contacteer:

strak zetten mag dit??

Bericht door francisco »

dag damens :toppie en heren :jumpklap .

heb het volgende idee gekregen voor mu bussie. wil me ZWO lampen strak zetten samen met de rest van de wagen. dit houd in dat de knipper lichten voor er uit gaan ern strak gezet worden. boven me voor wielen komen dan knipperlichten en ook aan de voorkant. net iets onder de kop lampen, graag wil ik dit dan maken met LED's. mag dit?



grt frank

ps er is nu spoed bij want me knipper licht rechts is er al uit gevallen, morgen ff nieuwe halen op de sloop.
Gebruikersavatar
Adri626
Berichten: 2291
Lid geworden op: 12 jan 2007, 23:56
Locatie: Zaanstreek

Bericht door Adri626 »

Moet er op je knipperlichten een E-keur merk opzitten?

Die aan de zijkanten mogen zowiezo wel maar of dit zomaar aan de voorzijde mag????
Gebruikersavatar
carl
Berichten: 489
Lid geworden op: 12 jan 2007, 23:17
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: strak zetten mag dit??

Bericht door carl »

francisco schreef:dag damens :toppie en heren :jumpklap .

heb het volgende idee gekregen voor mu bussie. wil me ZWO lampen strak zetten samen met de rest van de wagen. dit houd in dat de knipper lichten voor er uit gaan ern strak gezet worden. boven me voor wielen komen dan knipperlichten en ook aan de voorkant. net iets onder de kop lampen, graag wil ik dit dan maken met LED's. mag dit?

op de eerste foto zie zij aan zicht andere voor aanzicht. de rode zone's komt de nieuwe verlichting.

Afbeelding

Afbeelding

Als de foto's niet zicht baar zijn heb ik ook nod de links:
http://www.vw-club.nl/index.php?page=le ... /zwo_1.JPG

http://www.vw-club.nl/index.php?page=le ... /zwo_2.JPG


grt frank

ps er is nu spoed bij want me knipper licht rechts is er al uit gevallen, morgen ff nieuwe halen op de sloop.

nou een vrient van me heeft een vw corado een heele dikke hij heeft dus letjes gemaakt in zijn Angel eyes als richting aan wijzers heeft nu dus een strakke voor bumper zonder gaaten .
hoop dat je wat er aan heb.
Groet
Carl
Afbeelding
T4 TDI caravelle 111 kw met K&N Filter, EPS katvervanger,midden demper, Twee einddempers DTM ovaal.:happy
Gebruikersavatar
francisco
Berichten: 819
Lid geworden op: 14 jan 2007, 19:59
Locatie: 's-Hertogenbosch
Contacteer:

Bericht door francisco »

eeh Carl,

is die Corado door de APK gekomen met die verlichting ?? wand dat is best een tof idee :jumpklap. en wat voor LED's heeft hij gebruikt?

grt frank
Gebruikersavatar
Multivan Generation
Berichten: 33714
Lid geworden op: 14 jan 2007, 14:41
Locatie: Zeeland (Oost)
Contacteer:

Bericht door Multivan Generation »

Die bus in die plaatjes,
is degene van MR Carstyler op het Duitse forum
Misschien kan hij je wat meer vertellen?
Zoals bijvoorbeeld tips :knipoog
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...
Gebruikersavatar
francisco
Berichten: 819
Lid geworden op: 14 jan 2007, 19:59
Locatie: 's-Hertogenbosch
Contacteer:

Bericht door francisco »

oké bedankt :D:D.

maar de links van het form? ik heb wel een link gevonden van MR. Carstyler:
http://www.mr-carstyler.de maar die werkt niet eer :muur. wel ballen want wil dit snel gaan toepassen aan me bus.

bedankt frank,

ps me Plafon met VW-logo van blauwe LED's zit er in :happy foto's komen er aan en ook een mooie handleiding
Gebruikersavatar
carl
Berichten: 489
Lid geworden op: 12 jan 2007, 23:17
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Bericht door carl »

francisco schreef:eeh Carl,

is die Corado door de APK gekomen met die verlichting ?? wand dat is best een tof idee :jumpklap. en wat voor LED's heeft hij gebruikt?

grt frank
ja daar vraagje me wat hij heeft er zes in zitten met een zoort van trafotje er tussen zitten dat ding kost iets van 80 eurie de letjes een paar centen hoe hij het er in heeft gezet weet ik niet maar het ziet er gelikt uit hoor :ie en ja hij is er mee goed gekeurt :jump

Groeten
Carl
Afbeelding
T4 TDI caravelle 111 kw met K&N Filter, EPS katvervanger,midden demper, Twee einddempers DTM ovaal.:happy
Gebruikersavatar
francisco
Berichten: 819
Lid geworden op: 14 jan 2007, 19:59
Locatie: 's-Hertogenbosch
Contacteer:

Bericht door francisco »

heb richting aanwijzers van een honda civic vandaag aan gebracht,
ziet er als volg uit:

http://www.vw-club.nl/index.php?page=le ... %20001.jpg`

als ik nu knipperlichten aande zijkant zet is het goed gekeurd en kan ik me grote voor beeld naar maken:

http://www.vw-club.nl/index.php?page=le ... /zwo_1.JPG

maar ik mag dan wel op de weg komen
Gebruikersavatar
francisco
Berichten: 819
Lid geworden op: 14 jan 2007, 19:59
Locatie: 's-Hertogenbosch
Contacteer:

Bericht door francisco »

de link is wederom aangepast.

maar goed hier nogmaal's de link

http://www.vw-club.nl/index.php?page=le ... stap_1.jpg

grt frank[/url]
boomingbus
Berichten: 70
Lid geworden op: 13 jan 2007, 13:56
Locatie: nijmegen

Bericht door boomingbus »

hallo,

je bent niet verplicht om knipperlichten op je scherm te hebben maar aan de voorzijde wel en achter ook als de kleur bij de apk maar wel oranje knippert een andere kleur is niet toegestaan
LIFE IS LIKE A DREAM
Gebruikersavatar
Adrie 260
Berichten: 784
Lid geworden op: 12 jan 2007, 19:43
Locatie: Sommelsdijk G.O.

Bericht door Adrie 260 »

Volgens mij mogen de knipperlichten wel aan de voorkant, maar dan moeten aan de zijkant ook richtingaanwijzers komen ivm zichtbaarheid vanaf de zijkant

Groetjes Adrie
Gebruikersavatar
francisco
Berichten: 819
Lid geworden op: 14 jan 2007, 19:59
Locatie: 's-Hertogenbosch
Contacteer:

Bericht door francisco »

idd dat is wat mij ook al snel duidelijk werdt. je moet aan de voorkant en zijkant knipper verlichting hebben. wat die duitser heeft gemaakt is niet toegestaan :groteogen. maar paar aanpassingen en me bussie mag dit wel hebben, strak zetten en moterkap verlenger :happy

grt frank.
Harry 341
Berichten: 10037
Lid geworden op: 12 jan 2007, 20:52
Locatie: Velserbroek

Bericht door Harry 341 »

Lijkt me sterk dat een duitser met spullen gaat rijden die niet toegestaan zijn.
Als je in Duitsland je ventieldopje wisselt moet je al een bijlage in je autpapieren hebben....en denk erom dat ze er op toe zien!!!Er zijn daar jongens met een custom VW die een heel boekwerk bij zich hebben.
Wat daar wel mag van de T.U.V(en hier weer niet) is de richtingwijzer in de buitenste koplampen,kun je wel vinden in de VW Scene.
grtz.Harry
Old busses never die...they just fade away.....something red..something blue...something gold and something new.
Gebruikersavatar
francisco
Berichten: 819
Lid geworden op: 14 jan 2007, 19:59
Locatie: 's-Hertogenbosch
Contacteer:

Bericht door francisco »

idd. daar heb je helemala gelijk in. maar ik kan aan de zijkand van de T4 geen richting aanwijzer vinden.. maar wel tof dat je in Duitsland je knipperlichten in je voorlichten mag hebben
Gebruikersavatar
Multivan Generation
Berichten: 33714
Lid geworden op: 14 jan 2007, 14:41
Locatie: Zeeland (Oost)
Contacteer:

Bericht door Multivan Generation »

@ Francisco:

http://www.mr-carstyler.de/index.php?id ... projekt=13

leuke ideëen opdoen..
en wil je ipv je luchtrooster aan de zijkant van die gaten,
dan heb ik nog wel een stukje van die plaat voor je :knipoog
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...
Plaats reactie