Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

glaspanelen

vragen over de T4
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Gretschi
Berichten: 1394
Lid geworden op: 12 jan 2007, 20:27
Locatie: Westfriesland omg.Hoorn

glaspanelen

Bericht door Gretschi »

Bij tips en trucs staat dat er een primer gebruikt wordt bij het plaatsen van de glaspanelen, mijn vraag wat voor primer is dit en/of hoe heet dit zodat ik dit evt. kan bestellen,

groetjes Peter
Gebruikersavatar
kurt&oxana
Berichten: 547
Lid geworden op: 28 dec 2009, 22:03
Locatie: Zelzate (Oost-vlaanderen)

Re: glaspanelen

Bericht door kurt&oxana »

de autospeciaalzaak die ruitenkit ( lijm dus ) verkopen moeten ook de primer kunnen leveren , zit normaal in een klein potje met borstel , wel opletten , je krijgt die rommel met bijna niks van je handen
T4 Multivan 2.5 TDI
Gebruikersavatar
rolf768
Berichten: 389
Lid geworden op: 15 jan 2007, 11:17
Locatie: nieuwe pekela
Contacteer:

Re: glaspanelen

Bericht door rolf768 »

Ik heb het ook weg bij de glashandel in autoruiten, had daar de rubbers en de kit gekocht en kreeg een busje met primer zo mee.
Als je het op de handen krijgt even met rem reiniger wassen echt goed spul als je smerige handen hebt.

gr Rolf 768 :driveT4 :T44EVER :wjw
Gebruikersavatar
Roger B. (11)61
Berichten: 9154
Lid geworden op: 10 apr 2007, 10:01
Locatie: in der Hinterecke (Duitse achterhoek)

Re: glaspanelen

Bericht door Roger B. (11)61 »

remmen reiniger is goed spul om je handen mee te wassen...................................................................... als je niet nadenkt over wat het met je huid en lichaam doet.... is nogal troep en via je huid komt die troep ook in je lichaam.......

niet dat ik het nooit doe, maar ik vind dat als je een advies geeft waar nadelen of bezwaren danwel gevaren aan kleven, het wel zo netjes is dat erbij te vermelden....
Wat je ook doet, zorg altijd dat je de drie T's bij je hebt, dan kun je je altijd redden....
Tyraps, Tape en Telefoon
ailko vos
Berichten: 524
Lid geworden op: 06 feb 2010, 08:26

Re: glaspanelen

Bericht door ailko vos »

gewoon even van die plastic handschoenen aan doen .werkt prima en geen vieze handen.
Gebruikersavatar
Roger B. (11)61
Berichten: 9154
Lid geworden op: 10 apr 2007, 10:01
Locatie: in der Hinterecke (Duitse achterhoek)

Re: glaspanelen

Bericht door Roger B. (11)61 »

ik heb heb de handschoen waar ik geen last van heb nog niet aan mijn handen gehad...... (afgezien van een "chemische handschoen" dan, want DAT werkt wel)
Wat je ook doet, zorg altijd dat je de drie T's bij je hebt, dan kun je je altijd redden....
Tyraps, Tape en Telefoon
Plaats reactie