Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Achterklepslot geforceerd

vragen over de T4
Plaats reactie
RHH
Berichten: 394
Lid geworden op: 19 mar 2012, 19:35

Re: Achterklepslot geforceerd

Bericht door RHH »

hallo Jan
erg vervelend
kijk hier eens
Schließzylinder – T4-Wiki
http://www.t4-wiki.de/wiki/Schlie%C3%9Fzylinder

:wjw
a silence so loud
kimisinnl
Berichten: 259
Lid geworden op: 23 dec 2012, 11:47
Locatie: Zeeland (provincie)

Re: Achterklepslot geforceerd

Bericht door kimisinnl »

Ik heb dan wel geen achterklep, maar het heveltje uit plaatje 2 en het vierkante blokje bovenop de cilinder in plaatje 3 (waar ze de veer aangeven) zit in ieder geval bij achterdeurtje en de schuifdeur ook op een vergelijkbare wijze met een 'spannstift' in elkaar. Zal bij de achterklep ook wel zo zijn neem ik aan. Er zit een klein veertje om de cilinder net onder het heveltje, zou even kijken of je die nog terug kan vinden, zal vast wel weggesprongen zijn inmiddels.

De cilinder is neem ik aan beschadigd? Anders zou het kunnen zijn dat het borgstiftje er gewoon uit is gevallen.
VW Transporter Syncro 2.5TDI 2000 (ACV)
Jakob G
Berichten: 619
Lid geworden op: 15 mei 2011, 22:47

Re: Achterklepslot geforceerd

Bericht door Jakob G »

Hallo Jan,

Best ergerlijk wat jullie nu weer hebben mee gemaakt, hebben ze verder nog wat mee genomen of vernield, misschien nog mazzel gehad dat ze geen breekijzer hebben gebruikt om de deur te forceren, of de raam in gekinkeld, misschien kun je voordelig een slot van de sloop halen en zelf monteren.

Sterkte er mee en laat je niet jullie feestdagen verpesten, dan is het dubbel op.

Het allerbeste,
Groet Jakob G :zwaai
Mocht ik zijn vergeten de groeten van Jakob G.
kimisinnl
Berichten: 259
Lid geworden op: 23 dec 2012, 11:47
Locatie: Zeeland (provincie)

Re: Achterklepslot geforceerd

Bericht door kimisinnl »

Bij mij hing zo'n borgstiftje er een keer simpelweg uit dus vandaar dat ik het zei... Maar zo te lezen dus echt inbraakschade aan de cilinder. Succes met fixen.
VW Transporter Syncro 2.5TDI 2000 (ACV)
Plaats reactie