Past een koppelingset van een Acv ook in een Ajt ,de bediening is natuurlijk
anders ,maar als ik 2 massa vliegwiel vervang , dan zijn er verder toch geen verschillen meer ?
Jan H
Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Koppeling Ajt vs. Acv
- Multivan Generation
- Berichten: 33769
- Lid geworden op: 14 jan 2007, 14:41
- Locatie: Zeeland (Oost)
- Contacteer:
Re: Koppeling Ajt vs. Acv
Een koppeling inclusief 2MV en inclusief drukgroep en plaat van een ACV past in een AJT.Jan H schreef:Past een koppelingset van een Acv ook in een Ajt ,de bediening is natuurlijk
anders ,maar als ik 2 massa vliegwiel vervang , dan zijn er verder toch geen verschillen meer ?
Jan H
Je kunt dan gewoon vaste druklager van de AJT gebruiken.
Re: Koppeling Ajt vs. Acv
Oke , en nog speciaal gereedschap nodig ?
- Multivan Generation
- Berichten: 33769
- Lid geworden op: 14 jan 2007, 14:41
- Locatie: Zeeland (Oost)
- Contacteer:
Re: Koppeling Ajt vs. Acv
NeeJan H schreef:Oke , en nog speciaal gereedschap nodig ?
Re: Koppeling Ajt vs. Acv
kijk dat is nog eens kort en bondig .
Nog merken die je moet mijden ?
Nog merken die je moet mijden ?
- Multivan Generation
- Berichten: 33769
- Lid geworden op: 14 jan 2007, 14:41
- Locatie: Zeeland (Oost)
- Contacteer:
Re: Koppeling Ajt vs. Acv
Kies voor Sachs of Luk.
Vrij eenvoudig toch?
Waarbij het lijkt alsof Sachs net even wat meer koppel aan kan (is mijn gevoel)
En misschien meteen een goed idee om de krukas kering achter het 2MV te vervangen
Groeten Peter
Vrij eenvoudig toch?
Waarbij het lijkt alsof Sachs net even wat meer koppel aan kan (is mijn gevoel)
En misschien meteen een goed idee om de krukas kering achter het 2MV te vervangen
Groeten Peter
Re: Koppeling Ajt vs. Acv
Keerring was ik inderdaad al van plan , wel goeie tip overigens !
Re: Koppeling Ajt vs. Acv
Ik heb er ook al 315000 op staan, met de 1e koppeling dus het gaat er ook binnenkort een keertje van komenMultivan Generation schreef:Kies voor Sachs of Luk.
Vrij eenvoudig toch?
Waarbij het lijkt alsof Sachs net even wat meer koppel aan kan (is mijn gevoel)
En misschien meteen een goed idee om de krukas kering achter het 2MV te vervangen
Groeten Peter
Weet iemand misschien waarom sachs aanzienlijk duurder is dan luk??
en is het die meerprijs waard???
sachs
http://www.ebay.de/sch/i.html?_from=R40 ... 308&_rdc=1
LUK
http://www.ebay.de/sch/i.html?_from=R40 ... 046&_rdc=1
moter 2.5 TDI + Airco acv 102 pk/250nm
T4 4 Ever -5- cylinder for Life
T4 4 Ever -5- cylinder for Life