Duitse shit??
Meyle kogels...nu al 1 naar de kl.....vanochtend maar weer nieuwe door Ismet laten plaatsen....en van een ander merk...
Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Fuseekogel 7000 km..
Fuseekogel 7000 km..
Laatst gewijzigd door Harry 341 op 15 okt 2015, 15:02, 1 keer totaal gewijzigd.
Old busses never die...they just fade away.....something red..something blue...something gold and something new.
Re: Fuseekogel 7000 km..
wat zit er nu onder?
Spidan of Lemförder?
Spidan of Lemförder?
ACV Motor Modificaties:
EGR & Kat verwijderd
Fratelli Bosio PP520 verstuivers
Turbo W.G. afstelling aangepast
JB Autoservice & JD-Engeneering, chip op maat
EGR & Kat verwijderd
Fratelli Bosio PP520 verstuivers
Turbo W.G. afstelling aangepast
JB Autoservice & JD-Engeneering, chip op maat
Re: Fuseekogel 7000 km..
Dag Geert,ik ving inderdaad iets op over lemfórder...zou beter zijn?
grt.Harry
grt.Harry
Old busses never die...they just fade away.....something red..something blue...something gold and something new.
Re: Fuseekogel 7000 km..
Hoi Harry,
Lemförder is een onderdeel van ZF, waar ook Sachs deel van uit maakt.
Dit is dus een premium merk.......Net als Spidan, onderdeel van GKN
Meyle is een bedrijf, wat grote overtollige (rest)partijen in de wereld opkoopt, en dit onder eigen privet label verpakt en verkoopt.
Lemförder is een onderdeel van ZF, waar ook Sachs deel van uit maakt.
Dit is dus een premium merk.......Net als Spidan, onderdeel van GKN
Meyle is een bedrijf, wat grote overtollige (rest)partijen in de wereld opkoopt, en dit onder eigen privet label verpakt en verkoopt.
ACV Motor Modificaties:
EGR & Kat verwijderd
Fratelli Bosio PP520 verstuivers
Turbo W.G. afstelling aangepast
JB Autoservice & JD-Engeneering, chip op maat
EGR & Kat verwijderd
Fratelli Bosio PP520 verstuivers
Turbo W.G. afstelling aangepast
JB Autoservice & JD-Engeneering, chip op maat
- sgsdebruijn
- Berichten: 4379
- Lid geworden op: 22 okt 2008, 11:15
- Locatie: in de Hoeksche Waard
Re: Fuseekogel 7000 km..
Spidan vind ik toch wel minder dan Lemforder.
Met name de rubbers van Spidan zijn niet best!
Ken je probleem Harry van de Meyle HD fusee's, je kan er geluk mee hebben, soms pech, ik had er ook 1 met bizarre speling zoek maar eens naar m'n filmpje, toen gekozen voor Lemforder.
Het ergste was nog dat ik mega hard op m'n hand had geslagen met het vervangen, dus 2x een kl@tegevoel van die Meyle
Met name de rubbers van Spidan zijn niet best!
Ken je probleem Harry van de Meyle HD fusee's, je kan er geluk mee hebben, soms pech, ik had er ook 1 met bizarre speling zoek maar eens naar m'n filmpje, toen gekozen voor Lemforder.
Het ergste was nog dat ik mega hard op m'n hand had geslagen met het vervangen, dus 2x een kl@tegevoel van die Meyle
VW T4 Multivan 2.5TDI+++
Re: Fuseekogel 7000 km..
ook ik had 1 van de 2 Meyle HD kogels zeer snel versleten!!!!
we hebben die de hoes af gedaan na demontage
en wat echt opviel was dat die kogel zga "droog" was. ik denk dat het probleem zit in veel te weinig vet!!
bij de toyota starlet van mijn zoon en veel draaipunten/stuurkogels bij landbouwmachine's/tractoren zit er gewoon een vetnippel op, waar je 1x/ jaar met de spuit 1 slag vet in doet en het evtl oude of evtl overtollige gaat er boven door de rand van hoes wel weer uit dat zijn geen kosten tov vervangen.
de nieuwe kogel merk NK daarvan hebben we de klemring van de hoes losgemaakt en met een vetspuitnaald
http://machinedokter.nl/lube-injector-s ... eling.html
4 slagen van de spuit vet erin geblazen en toen de klemring er weer op. en ik denk dat die nu veel langer mee zal gaan!!!!
we hebben die de hoes af gedaan na demontage
en wat echt opviel was dat die kogel zga "droog" was. ik denk dat het probleem zit in veel te weinig vet!!
bij de toyota starlet van mijn zoon en veel draaipunten/stuurkogels bij landbouwmachine's/tractoren zit er gewoon een vetnippel op, waar je 1x/ jaar met de spuit 1 slag vet in doet en het evtl oude of evtl overtollige gaat er boven door de rand van hoes wel weer uit dat zijn geen kosten tov vervangen.
de nieuwe kogel merk NK daarvan hebben we de klemring van de hoes losgemaakt en met een vetspuitnaald
http://machinedokter.nl/lube-injector-s ... eling.html
4 slagen van de spuit vet erin geblazen en toen de klemring er weer op. en ik denk dat die nu veel langer mee zal gaan!!!!
moter 2.5 TDI + Airco acv 102 pk/250nm
T4 4 Ever -5- cylinder for Life
T4 4 Ever -5- cylinder for Life