Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

ruitenwisser waterslangetje

vragen over de T4
Plaats reactie
Gebruikersavatar
california bussie
Berichten: 75
Lid geworden op: 30 jan 2011, 11:30

ruitenwisser waterslangetje

Bericht door california bussie »

goeden avond
ik hoop dat ik mijn klein(nou ja klein) probleem kan uitleggen
ik ben in het bezit van een t4 2.5tdi van 2001 en ben nu maar eens van plan om mijn achterruiten wisser te plaatsen
ik heb de beschermplaat van de achter klep gehaald en zie dat alles is voor bereid voor het plaatsen van de achterwisser instalatie
ik zie ook dat er een klein slangetje aanwezig is en bij gebruik van de wis installatie komt er wel degelijk water uit ,maar niet uit het slangetje ,wat aan de klep vast zit ,maar het komt uit de opening van de klep waar de elc draden uit de bus komen .
Nu heb ik het vermoeden dat de vorige eigenaar de slang ergen s heeft door geknipt (en terug gestopt ,maar ik kan het slangetje niet meer zien
Lekker verklooid dus
Nu zal het er mischien wel van komen dat ik een nieuwe waterslang zal moeten doortrekken van achter naar voren
Kan iemand mij zeggen of dat een mogelijk is en hoe te doen(zonder dat de elec draden stuk gaan), en welke slang ik daar het best voor kan gaan gebruiken
en waar zou die slang dan moeten uitkomen voor ?? Bij de wisserpomp of onder het dashbord)
ik hoop dat iemand mij kan vertellen hoe ik dat het beste kan doen
ik heb de tips en trucs door gelezen maar daar word niet verteld wat de juiste manier is om een slangetje door te steken naar voren

Ook zoek ik nog een achter ruitenwissermotor met arm voor die bus dus als iemand iets weet??
2001 tdi axg motor 111kw

:goodidea !!
Gebruikersavatar
california bussie
Berichten: 75
Lid geworden op: 30 jan 2011, 11:30

Re: ruitenwisser waterslangetje

Bericht door california bussie »

Hallo allemaal
ik heb mijn probleem met mijn achterruiten wisser sproeier zelf kunnen oplossen ,het was niet makkelijk maar ff doorzetten en het is opgelost
de lekkages zijn opgelost
mvg rinus
Plaats reactie