Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

T4 voor een krappe beurs

vragen over de T4
Plaats reactie
J.F.A.

Re: T4 voor een krappe beurs

Bericht door J.F.A. »

bargemast schreef:'T is jammer, toen ik vanochtend belde was ik te laat, de bus was gisteravond al verkocht.

Ik heb dus deze mooie kans gemist.

Gtz, Peter.

Je had deze kans niet hoeven te missen wanneer je de 28e nog had gereageerd of de 29 e morgens. Zo zie je maar weer
van uitstel komt afstel

Fred
T4 EXCLUSIVE 2001 TDI 150 PK Met een beetje tolerantie is het altijd vakantie
bargemast

Bericht door bargemast »

J.F.A. schreef:
bargemast schreef:'T is jammer, toen ik vanochtend belde was ik te laat, de bus was gisteravond al verkocht.

Ik heb dus deze mooie kans gemist.

Gtz, Peter.

Je had deze kans niet hoeven te missen wanneer je de 28e nog had gereageerd of de 29 e morgens. Zo zie je maar weer
van uitstel komt afstel

Fred
Natuurlijk Fred, maar als je het bericht pas de 28e 's avonds nogal laat (na 23.00h) leest kan je moeilijk nog bellen, wel had ik toen meteen een mailtje gestuurd.

De 29e 's morgens was vanmorgen, en zoals je in mijn berichtje hebt gezien heb ik toen gebeld, maar hij was de avond ervoor al verkocht.

In dit geval zie ik niet hoe je van uitstel kunt spreken, ik was er gewoon te laat bij.

Gtz, Peter.
J vd Pal

Bericht door J vd Pal »

Peter,

Is dit iets http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/best ... ousPage=lr

Helaas de 88 pk en behoorlijk km maar zo te zien wel van een liefhebber hoewel ik de :T44EVER niet kan vinden op de achterklep.

Groet

Jasper
Groeten

Jasper

2002 California Event ACV Reflex Silver
J vd Pal

Bericht door J vd Pal »

Groeten

Jasper

2002 California Event ACV Reflex Silver
bargemast

Bericht door bargemast »

Hallo Jasper, deze 2 busjes zien er goed uit voor de prijs die ervoor gevraagd wordt, zijn alleen beiden korte busjes, en bovendien ben ik sinds dinsdag geblokkeerd in België waar ik mijn zuster ben gaan helpen met lekkage aan haar dak.

Niet ver bij haar vandaan in de stromende regen in een enorme file, was er opeens een metaalachtig gekras te horen vanuit de motorruimte van de Picasso, als ik het stuur iets draaide werd het af en toe iets minder, totdat er wat later toen er weer langzaam verder gereden kon worden en klap en toen rolde er iets weg vanonder de rechterkant dat in de rechter berm terecht kwam.

Maar de auto reed nog, en ik ben langzaam doorgereden tot er weer een vreemd geluid kwam, en toen was er geen stuurbekrachtiging meer.

10 minuten later kwam ik bij mijn zuster aan, daar eerst de dakgoot ontstopt die de oorzaak van de lekkage bleek te zijn, en toen naar de auto gekeken, het was inmiddels droog, toen bleek dat wat ik al als mogelijke oorzaak bedacht had ook werkelijk het geval was, de poelie-damper had het begeven.

Alles verder gecontroleerd en de spanrollen waren nog prima, dus heb ik via Mister-Auto.be een nieuwe poelie en een nieuwe riem besteld en daar wat extra betaald voor de levering in 1 dag, vanwege de haast om weer terug te gaan naar Frankrijk voor wat medische afspraken.

Op het bestelformulier stond dat het de 3e geleverd zou worden, nou niet dus, ik zit nog steeds te wachten, en op de ingevulde contactmailtjes van hun site kreeg ik alleen als antwoord : uw bericht is door ons ontvangen, we zullen binnen 48 uur antwoorden.

Daar schiet ik dus heel weinig mee op, en ze hebben een dus niet bestaande klanten service, of zoveel ontevreden klanten dat ze mensen te kort komen om ze snel te kunnen antwoorden.

Omdat ik niet kon slapen gedurende de afgelopen nacht vanwege deze puinhoop, heb ik maar een verhaaltje op hun Facebook pagina geschreven, daar heb ik mijn onderdelen ook nog niet mee, maar het kan wel een waarschuwing zijn voor mensen die ook haast hebben om hun onderdelen te krijgen om bij een meer serieus bedrijf te bestellen.

Wat busjes aangaat wacht ik nou waarschijnlijk maar tot maart, april of zelfs mei, in de hoop dan over hopelijk wat meer geld te kunnen beschikken.

Gtz, Peter.
Plaats reactie