Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Goede adressen voor roest behandeling

vragen over de T4
Plaats reactie
Gebruikersavatar
fvb
Berichten: 34
Lid geworden op: 26 jul 2017, 22:15

Goede adressen voor roest behandeling

Bericht door fvb »

Hoi beste WJW'ers,

Aan mijn T4 Multivan uit '97 zit roest dat ik wil laten aanpakken. Zo op het oog de gebruikelijke plekken: de lijst om de voorruit, wielkasten, dorpel rechterkant, en in dit geval onderaan bij de sluiting van de achterklep. Daarnaast zal denk ik het scherm rechts voor en het paneel rechtsachter vervangen moeten worden.

Ik ben op zoek naar goede adressen om een roestbehandeling en plaatwerk te laten doen (liefst niet te ver van Amsterdam) die EN goede kwaliteit leveren EN die niet te duur zijn. :nuts

Ik ben me aan het oriënteren, hoor graag welke adressen goed zijn bevallen!

Alvast bedankt en groet,

Frank
T4 Multivan '97
Ntr
Berichten: 26
Lid geworden op: 22 mei 2016, 16:57

Re: Goede adressen voor roest behandeling

Bericht door Ntr »

Dag Frank,

Ik ben laatst bij AMJ Lak en Interieur Schadeherstel in Wormerveer geweest. Voor vrijwel dezelfde reparaties. Eenmansbedrijf van Ard. Prima kerel, prettig in de omgang, houdt je tijdens de werkzaamheden goed op de hoogte d.m.v. filmpjes en foto’s. Heeft ook meer ervaring met T4 bussen. Over de prijs kan ik niet veel zeggen, ik heb niet veel tijd gestoken in verschillende offertes e.d., maar wij vonden het niet zo heel prijzig. En onze bus ziet er weer mooi uit!

Groet,

Niek
avento
Berichten: 91
Lid geworden op: 08 nov 2013, 09:40

Re: Goede adressen voor roest behandeling

Bericht door avento »

Hoi,

Ik ben van mening dat je roest het beste zelf kunt behandelen, mede omdat het een tijd rovend werkje is. Zeker als je er voor jaren af wilt zijn, maar goed als je er echt geen tijd voor hebt weet ik wel een goed adres voor je.
Het is iemand die met liefde aan je bus werkt, en onnoemelijk veel ervaring heeft met vw, maar dan met name de T3. Natuurlijk wil ik niet vloeken in de kerk, echter mijn vorige bus was ook een T3 :ikrij
Het gaat om René en hij heeft zijn werkplaats in Zevenaar, niet in de buurt van Amsterdam dat klopt. Ook heeft hij goede contacten met een spuiter waar je tegen scherpe prijzen terecht kunt.
Mocht je geïnteresseerd zijn kan ik je met hem in contact brengen middels een pb
:wjw Herinder je gister, droom over morgen maar leef vandaag

VW T4 2500tdi uit 2003 zelfbouw camper die steeds completer word

Groet Cees
Gebruikersavatar
fvb
Berichten: 34
Lid geworden op: 26 jul 2017, 22:15

Re: Goede adressen voor roest behandeling

Bericht door fvb »

Top, daar kan ik wat mee!

@ Avento: ik ben zeker geïnteresseerd, ik zal je een PB sturen, als je me in contact kan brengen, graag.

@ Niek, klinkt goed ook, ga ik zeker checken.

Beide alvast bedankt!

Ik laat weer van me horen als ik meer weet.

Gr,
Frank
T4 Multivan '97
Ard roestig
Berichten: 3
Lid geworden op: 02 nov 2017, 14:38

Re: Goede adressen voor roest behandeling

Bericht door Ard roestig »

Hoi Frank,
De naam van AMJ is al gevallen en de website heet ook kras-roest-verwijder.nl. Al diverse T4 's gedaan met veel roest erop.

Groet
Ard
06-12376006
Plaats reactie