Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

T4 DC ombouwen naar Multivan DC

vragen over de T4
Plaats reactie
Dimitri-653
Berichten: 5
Lid geworden op: 23 jan 2007, 20:34
Locatie: Ter Aar

T4 DC ombouwen naar Multivan DC

Bericht door Dimitri-653 »

Hallo, ik heb een vraag; ik ben opzoek naar een t4 LWB, echter wil ik de DC dan ombouwen naar een Multivan Dubbele cabine indien mogelijk.

Ik kan een creme lederen multivan interieurkopen, (2 voorstoelen, 2 draaistoelen en een achterbank+onderbak).... is het mogelijk om de zitting van de Multivanbank te monteren op de plek van de OMOS zitting plaats?

Ik laat de laadruimte gewoon als laadruimte omdat ik deze nodig heb voor mijn gereedschappen.
Dan wil ik het creme interieur combineren met een zwarte T4 (wijsneus model)

Hoop op positieve reactie, Dimitri ex 653 :zwaai
Passat 2.5TDI 4Motion Variant, Highline, automaat xenon ......
Gebruikersavatar
Multivan Generation
Berichten: 33713
Lid geworden op: 14 jan 2007, 14:41
Locatie: Zeeland (Oost)
Contacteer:

Re: T4 DC ombouwen naar Multivan DC

Bericht door Multivan Generation »

Dimitri-653 schreef:Hallo, ik heb een vraag; ik ben opzoek naar een t4 LWB, echter wil ik de DC dan ombouwen naar een Multivan Dubbele cabine indien mogelijk.

Ik kan een creme lederen multivan interieurkopen, (2 voorstoelen, 2 draaistoelen en een achterbank+onderbak).... is het mogelijk om de zitting van de Multivanbank te monteren op de plek van de OMOS zitting plaats?

Ik laat de laadruimte gewoon als laadruimte omdat ik deze nodig heb voor mijn gereedschappen.
Dan wil ik het creme interieur combineren met een zwarte T4 (wijsneus model)

Hoop op positieve reactie, Dimitri ex 653 :zwaai
Die bank daar op de plek van de DC is mogelijk, je zal alleen de vergrendeling van de rugleuning zelf moeten verzinnen.
Heb je alleen de zitplaatsen of heb je een echt compleet interieur met de zijpanelen, lijsten etc?

groeten Peter
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...
Dimitri-653
Berichten: 5
Lid geworden op: 23 jan 2007, 20:34
Locatie: Ter Aar

Re: T4 DC ombouwen naar Multivan DC

Bericht door Dimitri-653 »

Multivan Generation schreef:
Dimitri-653 schreef:Hallo, ik heb een vraag; ik ben opzoek naar een t4 LWB, echter wil ik de DC dan ombouwen naar een Multivan Dubbele cabine indien mogelijk.

Ik kan een creme lederen multivan interieurkopen, (2 voorstoelen, 2 draaistoelen en een achterbank+onderbak).... is het mogelijk om de zitting van de Multivanbank te monteren op de plek van de OMOS zitting plaats?

Ik laat de laadruimte gewoon als laadruimte omdat ik deze nodig heb voor mijn gereedschappen.
Dan wil ik het creme interieur combineren met een zwarte T4 (wijsneus model)

Hoop op positieve reactie, Dimitri ex 653 :zwaai
Die bank daar op de plek van de DC is mogelijk, je zal alleen de vergrendeling van de rugleuning zelf moeten verzinnen.
Heb je alleen de zitplaatsen of heb je een echt compleet interieur met de zijpanelen, lijsten etc?

groeten Peter
Peter,
Ik kan het geheel compleet overnemen, met zijpanelen, vloerbedekking, hemel en noem maar op! Ik denk dat jij zelf het wel weet wat er allemaal bijzit :nuts
Die vergrendeling daar valt wel iets voor te verzinnen, desnoods lassen,schroeven oid. :happy
Passat 2.5TDI 4Motion Variant, Highline, automaat xenon ......
Gebruikersavatar
Multivan Generation
Berichten: 33713
Lid geworden op: 14 jan 2007, 14:41
Locatie: Zeeland (Oost)
Contacteer:

Bericht door Multivan Generation »

echter is een multivan nooit als LWB geleverd,
dus zul je inventief moeten zijn,
maar dat zal misschien wel lukken :happy
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...
Dimitri-653
Berichten: 5
Lid geworden op: 23 jan 2007, 20:34
Locatie: Ter Aar

Bericht door Dimitri-653 »

Multivan Generation schreef:echter is een multivan nooit als LWB geleverd,
dus zul je inventief moeten zijn,
maar dat zal misschien wel lukken :happy
Bedankt voor de informatie. Goed om te weten, zal dan tzt wel inventief MOETEN zijn .. hahahahahaa :gekte
Passat 2.5TDI 4Motion Variant, Highline, automaat xenon ......
Plaats reactie