Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

(geen) Snelheid optrekken 2.4D

vragen over de T4
Gebruikersavatar
Timy
Berichten: 435
Lid geworden op: 21 sep 2016, 22:09

Re: (geen) Snelheid optrekken 2.4D

Bericht door Timy »

De garage zegt een geklapte krukaskeering en de reviseur een oliefilter die beschadigd is bij montage.

De bus is uiteindelijk vanaf de garage naar de reviseur gegaan vanwege die krukaskeering die eruit zou liggen (dus zijn garantie). En hij zegt dat hij bij aankomst op de brug zag dat het oliefilter beschadigd was en hierdoor alles wegliep. De keering was helemaal in orde volgens hem. Heb een oliefilter gezien (idd nieuw) met schade.
Weet niet zo goed wat ik nou moet vinden..

Maar wat t ook was, het zou nu opgelost moeten zijn. Nu weer vertrouwen krijgen dat alles goed is en zo blijft :groteogen
Martje
Berichten: 6
Lid geworden op: 01 mar 2019, 12:25

Re: (geen) Snelheid optrekken 2.4D

Bericht door Martje »

hi Timmy,

hoe kwam jij aan een stuurbekrachtigingsleiding?? Ik heb een T4 uit 1992, 2.4 D motor en ontzettend lastig om aan een stuurbekrachtigingsleiding te komen, omdat het type dat ik zoek in 2014 uit productie is gegaan..Dus als je tips hebt, ben ik daar heel blij mee!

Martje :sjaal
Gebruikersavatar
Timy
Berichten: 435
Lid geworden op: 21 sep 2016, 22:09

Re: (geen) Snelheid optrekken 2.4D

Bericht door Timy »

Martje schreef: 01 mar 2019, 15:49 hi Timmy,

hoe kwam jij aan een stuurbekrachtigingsleiding?? Ik heb een T4 uit 1992, 2.4 D motor en ontzettend lastig om aan een stuurbekrachtigingsleiding te komen, omdat het type dat ik zoek in 2014 uit productie is gegaan..Dus als je tips hebt, ben ik daar heel blij mee!

Martje :sjaal
Gek genoeg is het gewoon via de garage besteld. Niet gehoord dat het moeilijk aan te komen was..

En mbt vertrouwen van ons blokje, dat zit inmiddels goed! 15weken en 15k km door Europa getrokken vorig jaar en geen enkel probleem.
Binnenkort gaat ie weer even doorgelicht worden voor het komende jaar. Laat het weer maar komen!!
Plaats reactie