Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

vw t4 syncro rooster in bumper

vragen over de T4
Gebruikersavatar
Snautzer
Berichten: 3672
Lid geworden op: 27 jun 2015, 21:45

Re: vw t4 syncro rooster in bumper

Bericht door Snautzer »

Wel je kent die plaatjes wel toch uit dat vw systeem? Er staat duidelijk een koeler op een bak ge connect met koeler voor een rooster. Ik heb het niet gehad over een automaat. En standaard zit er geen koeler op een handbak, zou me niet verbazen als dat wel een optie zou zijn, of weet jij zeker dat die optie er niet was.
Gebruikersavatar
Pascal-141
Berichten: 10817
Lid geworden op: 12 jan 2007, 22:11
Locatie: Tussen Antwerpen en Brussel

Re: vw t4 syncro rooster in bumper

Bericht door Pascal-141 »

Snautzer schreef: 19 feb 2018, 15:41 Wel je kent die plaatjes wel toch uit dat vw systeem? Er staat duidelijk een koeler op een bak ge connect met koeler voor een rooster. Ik heb het niet gehad over een automaat. En standaard zit er geen koeler op een handbak, zou me niet verbazen als dat wel een optie zou zijn, of weet jij zeker dat die optie er niet was.
Er zitten helemaal geen aansluitingen op een handbak , hoe gaat zo'n koeler dan aangesloten worden ? Gewoon 2 gaatjes boren in de behuizing en slangetje erin proppen :knipoog ? Een handbak heeft ook geen oliepomp , dus kan die olie ook niet rondgepompt worden door de koeler . :knipoog
My current cars:
T3 doka Syncro 5E 2.3i Offroad ombouw
T3 doka Syncro 1.7TD Offroad ombouw
VW Amarok 4Motion highline
T6.1 (2020) 150-DSG ,de nieuwe werkbus
VW Crafter (model 2019) camper
Gebruikersavatar
Snautzer
Berichten: 3672
Lid geworden op: 27 jun 2015, 21:45

Re: vw t4 syncro rooster in bumper

Bericht door Snautzer »

Ik heb geen id Pascal, ik geef me over :knipoog . Ik weet in ieder geval nu dat zo een rooster optioneel was. Wat het ontbreken bij mijn busje en de andere syncros verklaard. Daar ging het mij om. Allemaal bedankt voor de input
Gebruikersavatar
raf_construct
Berichten: 837
Lid geworden op: 02 jan 2011, 14:37

Re: vw t4 syncro rooster in bumper

Bericht door raf_construct »

Snautzer schreef: 19 feb 2018, 11:37 Rooster is niet in Ned leverbaar door vw maar wel door hen in Duitsland (Kassel) te bestellen, levertijd 2 dagen.
Heb je toevallig ook de prijs gevraagd?
busbart schreef: 17 dec 2018, 08:44 je hebt God, en dan; de Belgische keuring... :bifun
Gebruikersavatar
Snautzer
Berichten: 3672
Lid geworden op: 27 jun 2015, 21:45

Re: vw t4 syncro rooster in bumper

Bericht door Snautzer »

Ja 46, - dacht ik, Het nr wat RRad gaf het goede bestel nr (7D0 807 238) De bumper kan mogelijk bij een syncro al voorbereid zijn en zo niet zal het voor jouw geen enkel probleem zijn. Kijk ander wel of je bodem bescherm plaat ook reeds uitgesneden is. en nogmaals zo niet zal het voor jouw geen enkel probleem zijn. Was er 1 op voorraad in Kassel.

https://volkswagen.7zap.com/nl/za/trans ... 07-807000/

Zie 1A
Laatst gewijzigd door Snautzer op 19 feb 2018, 22:14, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Multivan Generation
Berichten: 33713
Lid geworden op: 14 jan 2007, 14:41
Locatie: Zeeland (Oost)
Contacteer:

Re: vw t4 syncro rooster in bumper

Bericht door Multivan Generation »

Bij mij was de motorbeschermbak er ook voor voorbereid. Was een 2003 bus met lange neus.

Afbeelding
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...
Gebruikersavatar
Snautzer
Berichten: 3672
Lid geworden op: 27 jun 2015, 21:45

Re: vw t4 syncro rooster in bumper

Bericht door Snautzer »

Niet helemaal (of ik zie het niet goed) maar aan de onder kant van de metalen bescherm bak is ook een uitsnede
Gebruikersavatar
raf_construct
Berichten: 837
Lid geworden op: 02 jan 2011, 14:37

Re: vw t4 syncro rooster in bumper

Bericht door raf_construct »

Mijn kipper van 2003 heeft gewoon het rooster erin en de uitsparing in de bodemplaat. En ook mijn andere syncro van 2001 heeft de uitsparingen, ben alleen het roostertje kwijt.
busbart schreef: 17 dec 2018, 08:44 je hebt God, en dan; de Belgische keuring... :bifun
Plaats reactie